Nieuwe set voor Barry

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Heerlijk een topic voor mij alleen ;) . Ik kan wel een paar losse topics openen voor mijn lopende projecten, maar dit leek mij wat handiger omdat alles met elkaar te maken heeft. Zaterdag ga ik bij JT langs om een Marantz PM-78 te beluisteren. Als alles goed verloopt heb ik zaterdag dus een Pioneer versterker over :P . Het is de bedoeling dat ik met die Pioneer versterker de rears ga aansturen in mijn komende Dolby Digital setup. Of ik dit met mijn computer ga doen weet ik nog niet, er bestaan immers ook standalone DVD-spelers met gedecodeerde (analoge) uitgangen. Het zal even knoeien worden qua volumeregelingen, ik wil beide amps namelijk wel met één knop kunnen bedienen (simpel mixertje oid).

Ik ben al een aantal dagen bezig met de rears, en voor de subwoofer loopt er al een draadje. Een center hoef ik niet. De drivers in mijn rears zijn lekkere knoeispeakers :) . Crossen doe ik simpelweg op gehoor, of ik gebruik de standaard JBL/Focal filters.

De computer zet ik in een mooie HTPC behuizing, zodat het gebruiksgemak ten goede komt.

Ik zal vandaag eens foto's maken vande rears (in progress), en vervolgens waarschijnlijk zaterdag van de amp :) .

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:21

voodooless

Sound is no voodoo!

En nu? Moeten we allemaal gaan klappen ofzo? Ik zie eerlijk gezegt het nut van dit topic niet...

Doe dan op z'n minst een voorstel tot discussie oid.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Ja barry zo werkt het dus niet. :p

Over jouw upgrade's lezen is doen wij graag, maar die kun je net zoals iedereen in het centrale HT topic posten. Dit soort topics gaan op slot een beetje als preventieve werking voor het geval iedereen dit zou willen doen. Er is ooit 1 zo'n topic geweest inderdaad, maar dat topic had wel een andere strekking.

Leuk dat AVH users elkaar een beetje opzoeken trouwens, kan niet wachten tot je er wat over post in het HT topic. ;)

Dit topic is gesloten.