Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

naamherkenning sms nokia 6230 probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nokia 6230 en die werkt naar alle tevredenheid. Alleen bij de laatste 5 telefoon nummers die ik heb toegevoegd doet hij raar. als ik een sms van een van die laatste 5 nummers krijg komt de naam zoals die in het telefoonboek staat niet op het scherm te staan. Ik zie dus alleen maar de eerste regel tekst, en kan dus niet in 1 keer zien wie het is. al deze 5 nummers staan zeker weten goed in het telefoonboek en zijn ook gelijk aan de nummers die in de smsjes staan. ik heb al gebrobeerd er +31 bij te zetten en weg te halen maar dat maakt niks uit.
Kan de telefoon misschien maar maximaal een X aantal namen onthouden die hij kan koppelen aan smsjes ofzo?

Verwijderd

Ik had het ook net een nummer, dan stond het begin van de sms tussen andere smsjes.. 8)7 En heb er weken mee gezeten, totdat ik zag dar de naam waar het probleem bij voorkwam er 2 x in stond, dus 2 x piet in telefoonboek.. :? Dom dom dom, misschien is dit bij jou ook het probleem.

Ook Nokia 6230 btw..

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:33
^^
Dit is vrijwel zeker de oorzaak (dus dubbele telefoonnummers in het telefoonboek).

Verwijderd

Topicstarter
oke dan, dat was dus wel de oorzaak :). thanx!

Verwijderd

Geen dank hoor.. ;)