Goed alternatief trillian of een oplossing

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:50
Ik gebruik al jaren Trillian Pro.
alleen ondervind ik al tijden problemen met het msn gedeelte uit trillian.
zo update hij bijvoorbeeld geen namen af en toe van mensen. en komen berichten ook soms gewoon niet aan. icq is verder top. wie weet een goed spy-ad-free proggie wat dus ook msn en icq heb zonder toeters en bellen. het liefst skinnabel. en ook graag secure icq en of msn.
Ik hoop dat iemand hier iets op weet.

• DaRace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10-2023
miranda im?

offtopic:
he, ook texelaar!

[ Voor 67% gewijzigd door DaRace op 08-12-2004 13:29 ]

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-08 10:30

TheBorg

Resistance is futile.

Kijk eens naar Miranda IM. Dat is standaard echt helemaal kaal, maar met plug-ins helemaal naar wens aan te kleden. :)

• raoulduke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

raoulduke

Get in!

Remember, if you have any trouble you can always send a telegram to the Right People.

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:50
Ik detect net ook een alpha van triilian 3 .. iemand die dit al getest heeft?
en ik ga jullie opties ook even uitvissen.. tnx

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Namen niet geupdate: vindt ik heerlijk relaxed, zo weet ik tenminste wie ik spreek. Steeds andere namen is IMHO onzin. Maar goed, dat vraag je niet.

Je vraagt niet naar een OS en dus is Windows Operating Systems een vreemde plaats: daar is SA voor :)
Maar ik er zijn al heel wat discussies geweest over alternatieven, bijvoorbeeld Miranda is er een. Ook kan je even checken of en waarom Trillian het niet update, maar dan zijn zaken als versies weer erg nodig. Ik neem aan dat je alle updates hebt? Het lijkt me nl. zonde om je geld weg te gooien en voor een andere te gaan.

Maar open dus in SA evt een nieuw (hoe in trillian "goed" te doen cq welke vervanger) topic als je er met de tips in bestaande topics niet al uit komt :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Hey, dit topic ging snel :D
Dan maar WOS --> SA en open, anders ook zo zonde :P

Maar check dus wel die topics en inderdaad natuurlijk even de site van trillian zodat je weet wat er aan updates is ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Yep, Miranda en Gaim zijn ook de twee die ik gebruik.

Voor Gaim heb je echter GTK nodig, wat ik niet mag installeren op het werk :P. Bovendien beten bij mij de GTK-versies van Gaim en Gimp elkaar... Dus op het werk gebruik ik Miranda, thuis Gaim (onder Ubuntu Linux).

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-08 23:25

Sabbi

je denkt aan mij.

Ik zou even de trillian pro 3 alpha proberen, werkt super lekker en gewoon met je pro 2 account.

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-07 11:32
[rml][ Trillian] Pro 3, heeft iemand hem al ?[/rml] voor als je die nog niet gezien had :)

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik gebruik sinds een paar maanden Psi, tis heel erg basic maar werkt o-zo-lekker. Mirianda IM ook een tijdje gebruikt maar daar werkte MSN niet zo lekker mee, en met Psi wel. Het is wel oorsprongkelijk een Jabber client maar je kan er dus ook mee MSN-en/ICQ'en etc etc. Een linkje naar de website: http://psi.affinix.com/

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Hier zijn dus al tientallen topics over geweest ;) Lees Software Algemeen - FAQ en Algemene gedragsregels (Netiquette) eens door over de zaken die we hier op GoT verwachten van je :) Ikzelf v=ben al sinds de beta's van de .6 serie en sinds 1 betalend gebruiker van Trillian, en heb deze zaken zoals jij ze vermeld nog nooit mneegemaakt met de meest recente versie :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.