Toon posts:

Geheugen herstellen?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn geheugen is brak, soms start ie op soms niet soms valt ie uit.
Maakt niet uit ik koop wel een nieuwe DDR voor 30 euro.
Nou wil ik weten of je bijvoorbeeld een aantal van die blokjes kan doormeten en dan eraf kan slopen zodat ie het weer doet? :?
Zou dat kunnen? Heeft iemand dat ooit gedaan?
Als ie toch stuk is dan koop ik toch wel een nieuwe maar als het te maken is zou ook wel tof zijn.

Verwijderd

Euh neej dat kan niet...

Je geheugen bestaat uit adressen en links tussen de adressen. Als je er een blokje tussenuit sloopt dan mist hij een link en doet het het simpelweg niet..

Jammer maar dat wordt tog naar de winkel...

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 19:28
Ik ben niet echt op de hoogte van de techniek achter RAM geheugen, maar ik kan je zeggen dat als je die "blokjes" erafsloopt je geheugen onbruikbaar wordt.

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:32

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

met geheugen van 30 euro kan ik me niet voorstellen dat je daar lang plezier van hebt.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Verwijderd

HAHA Goedkoop is duurkoop.... :7

Modbreak:Uitlachen doe je maar tegen je monitor, maar echt niet hier in posts :/

Lekker denigrerend zeg. Neem eens de Algemene gedragsregels (Netiquette) aandachtig door om te voorkomen dat je in de toekomst weer een flater slaat qua het reageren.

[ Voor 80% gewijzigd door BalusC op 08-12-2004 13:09 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dat kan technisch gezien helaas niet. Je kunt het wel gewoon onder garantie omruilen voor een nieuwe :) Informeer bij je leverancier danwel de fabrikant van het geheugen.

Zie ook de FAQ van dit subforum onder "Hoe kan ik het geheugen op fouten testen?" enzo ;)
Loos topic, dicht dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.