Toon posts:

Status page bij HP printers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ola,

Ik probeer wat status pages uit de volgende HP printers te krijgen;
Laserjet 5n
Officejet G95
Laserjet 2200DN
Laserjet 4050TN

Alleen dat lukt niet zo makkelijk als bij de laserjet 4300, wat gewoon met het menu op te zoeken is. Web Jetadmin werkt niet omdat die windows 98 niet ondersteunt. Iemand toevallig een idee waar ik dit kan vinden of hoe dit zou moeten? De HP site zelf is nogal onoverzichtelijk en zuinig met informatie heb ik het idee.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:51

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wat heeft windows 98 te maken met webbase printserverbeheer :? Dat kan toch gewoon met iedere browser, of ben ik nou gek :? Open IE, type http://<ip van je printer> en gaan :) Kan we zijn dat je dat nog even in het Jetdirect-menu aan moet zetten

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Eh, hoe kom ik zo aan het IP van een printer vanaf een werkstation? *schaamt* :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2004 12:24 ]

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-02 17:10
Er naar toe lopen en een configuratiepagina uitprinten?

Die 5N en die 4050 zou ik btw configgen middels telnet, dat gaat sneller en dat werkt meestal net even beter dan via de webinterface

[ Voor 56% gewijzigd door ConZito op 08-12-2004 12:49 ]

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

ConZito schreef op woensdag 08 december 2004 @ 12:47:
Dat werkt hier iig nog steeds prima :Y)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-02 17:10
Kost een hoop moeite voor een ICT-er hoor ;) Bedoel lopen + opstaan...bedoel maar :+

Verwijderd

Topicstarter
ConZito schreef op woensdag 08 december 2004 @ 12:47:

Die 5N en die 4050 zou ik btw configgen middels telnet, dat gaat sneller en dat werkt meestal net even beter dan via de webinterface
Maar, hoe print ik dan een configuratiepagina uit? Dat is eigenlijk het hele probleem. Bij de 4300 is het zo simpel als wat, maar die andere zijn iets vager qua bediening.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

De 5N heeft ook een menu hoor B)

En probeer eens JetAdmin voor w98, en _niet_ de Web JetAdmin :)
DIe 1e werkt namelijk wel onder windows 98 :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Topicstarter
Die 5n heeft nogal een vaag menu, maar hey, het kan geen kwaad het nog eens te proberen. Verder is die gewone JetAdmin niet te vinden, op de HP site staat er wel een link naar , maar zonder inhoud.
Pagina: 1