Verschillen tussen binaire opslag formaten

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• ProudElm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:18
Hoi,

" Voor het opslaan van meetwaarden kun je kiezen uit drie soorten opslagformaten: tekstbestand, productspecifieke binaire opslag en een van de standaard binaire opslagformaten. Leg duidelijk uit wat deze drie methoden inhouden, en wat de voor- en de nadelen zijn. "

Weet iemand misschien waar ik hier meer info over kan vinden?? op google vind ik wel een hoop, heb alleen nog niks bruikbaars kunnen vinden. is voor een project, lab automatisering en ons groepje moet het college registratie verzorgen.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Tsja, da's dus een huiswerkvraag. En daar doen we niet aan op GoT. Maar zal vast wel ergens in je lesboek of je readers staan, anders stellen ze je die vraag niet :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Robbemans
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-07-2025
En zelfs als je niet WEET wat het verschil is zou je het kunnen beredeneren... Duidelijk een slotjesvraag!

• ProudElm
idd een huiswerk vraag sorry voor dat dan..

kan dus niks vinden op internet en het is een project, dus als je het aan de leraar vraagt zegt ie niks, en boeken doen ze blijkbaar niet meer aan op het hbo..:S

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

ProudElm schreef op woensdag 08 december 2004 @ 12:08:
idd een huiswerk vraag sorry voor dat dan..

kan dus niks vinden op internet en het is een project, dus als je het aan de leraar vraagt zegt ie niks, en boeken doen ze blijkbaar niet meer aan op het hbo..:S
Tsja, het zou niet de eerste keer zijn dat een HBO'er zicht rotzoekt naar documentatie. Heb ik tijdens mijn studie ook wel eens gemoeten. Hoort er gewoon bij.
Tip wellicht: Als je het op internet niet kunt vinden, probeer dan de bibliotheek van school. Docenten moeten hun vragen ook ergens vandaan halen, en niet alle (lees: weinig) docenten zijn handig met internet ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• ProudElm
k, ik heb het verschil bedacht tussen de 3, alleen, weet je mij misschien dan wel te vertellen welke standaarden d'r zijn? bij binaire opslag?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

[google=opslagformaten] :?

Lijkt me wel duidelijk :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.