Toon posts:

[XP] Fout in Transbase/CD Database tbmux32.exe*

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort krijg ik bij het opstarten van WinXP (prof, SP1) een foutmelding bij het starten van Windows. De melding komt zodra het bureaublad verschijnt. Ik heb geen nieuwe software geinstalleerd. De foutmelding is iets in de trand van: Fout opgetreden in Transbase / CD Databse system. Als je verder klikt naar fout rapportage dan lijkt de fout te zitten in: c:\windows\pchealth\tbmux32.exe. Zoeken op tbmux levert niets op. Ook Transbase levert niets op. Misschien kan iemand me helpen want ik weet niet waar het vandaan komt. Wel is het zo dat IExplorer regelmatig afsluit met een error. Toepassing heeft een fout veroorzaakt en moet worden afgesloten.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je allemaal al geprobeerd? Misschien eens het register opschonen?

Wellicht al eens grondig op virussen/spyware en andere malle troep gezocht? rare entries in MSconfig?

Lees Windows Operating Systems - FAQ en de stickies in Beveiliging & Virussen nog eens goed door. Er is een schat aan info over dit soort vreemd gedrag te vinden op GoT :) Ik zet nog even je OS, [XP], in de topictietel conform Windows Operating Systems - Policy

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters