In Amerika zijn de iPods veel goedkoper. Kan ik probleemloos met een Amerikaanse iPod (photo) in Nederland werken?
Ja, behalve dat je waarschijnlijk een ander snoer nodig hebt omdat er in Amerika andere stopcontacten zijn.
Je zal ook vrij veel belasting moeten betalen om een iPod naar Nederland te halen, dus kijk nog even wat je 'echte' voordeel is.
Verder hoort dit topic thuis in het Apple Talk forum en niet in Buyers Zone.
Je zal ook vrij veel belasting moeten betalen om een iPod naar Nederland te halen, dus kijk nog even wat je 'echte' voordeel is.
Verder hoort dit topic thuis in het Apple Talk forum en niet in Buyers Zone.
[ Voor 5% gewijzigd door Tux op 08-12-2004 11:07 ]
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Zoals je in de Buyers Zone FAQ *laatste update - 15-07-2004* kunt lezen, zijn dergelijke topics niet de bedoeling in dit forum.
Lees meerbepaald deze puntjes eens door:
Waar is dit forum voor bedoeld?
Waar is dit forum niet voor bedoeld?
Overigens moet je in theorie rekening houden met invoerbelastingen en transportkosten, waardoor het best wel eens duurder zou kunnen worden dan de iPod gewoon hier te kopen.
Dit topic heropenen in Apple Talk, zoals Tux suggereert, zal echter ook niet zo'n goed idee zijn. Op zijn minst zul je zelf even moeten zoeken welke belastingen en dergelijke je moet betalen, en als je daar dan een vraag over hebt kun je die volgens mij misschien in Stuffis Generalis kwijt
Lees meerbepaald deze puntjes eens door:
Waar is dit forum voor bedoeld?
Waar is dit forum niet voor bedoeld?
Overigens moet je in theorie rekening houden met invoerbelastingen en transportkosten, waardoor het best wel eens duurder zou kunnen worden dan de iPod gewoon hier te kopen.
Dit topic heropenen in Apple Talk, zoals Tux suggereert, zal echter ook niet zo'n goed idee zijn. Op zijn minst zul je zelf even moeten zoeken welke belastingen en dergelijke je moet betalen, en als je daar dan een vraag over hebt kun je die volgens mij misschien in Stuffis Generalis kwijt
[ Voor 25% gewijzigd door Yoeri op 08-12-2004 11:08 ]
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Amerika heeft 130 volt (?) ipv 230, dus let daar wel opVerwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 11:04:
In Amerika zijn de iPods veel goedkoper. Kan ik probleemloos met een Amerikaanse iPod (photo) in Nederland werken?
Dit onderwerp kan beter in Apple Talk 
Moved
Moved
Maar ook in APL hebben we regels 
Dit is nl. al langs geweest, en het antwoord is ja.
Dit is nl. al langs geweest, en het antwoord is ja.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.