Toon posts:

Rot geluid met MSI K7T pro 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een MSI K7T pro2 en het probleem is dat het geluid heel erg stotterd. Hij doet het al als je hem opstart met het opstart geluid van windows. En een mp3tje slaat heel de tijd over.
Weet iemand hier een oplossing voor. Ik heb boven nog een computer met een AC-97 en die heeft helemaal geen problemen. Mijn buurman heeft het zelfde probleem ook met de K7T pro2. Ik heb alle via drivers al geprobeerd.

MSI K7T pro2, 256 MB SDRAM, 30 GIG HD, Athlon TB 900mhz, MSI geforce 817, Windows 98 SE.

Verwijderd

wil dit nou zeggen dat het k*t via drivers zijn? :r

:z

• shaDoze
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06:56
Ik heb dus zo'n beetje exact hetzelfde systeem als 4matc, alleen heb ik dan een SBLive! Player 5.1 met DTT2200.

Ook ik heb af en toe last van kraken?ruis uit me boxen. Zelfs me ICQ piepje kwam al eruit als een kermende rat in de kerker ;(
Bij mij lag het eraan (denk ik) dat ik SETI draaide (grafische client). Want als ik het uitzette dan prima geluid / aan -> brak!

Misschien heb je zo'n zelfde (soort) programma aanstaan!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Ik heb nu tijdelijk een Gigabyte 7ZX wel een aardig bordje maar ik heb er ook last van dat mn geluid kraakt en dit alleen onder Win2k onder Win98 niet.

Ik had eerst een Viper 550 en daarmee moest de hardware acceleration helemaal uitstaan anders liep ie meteen vast, dat was dus ook meteen de oplossing.

Ik heb nu een Hercules 3D Prophet :P en nu is het helemaal over :) :) :)

Vaag geluid door een videokaart :? ja het kan allemaal tegenwoordig

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde systeem alleen ik heb de onboard sound nog niet gechecked, ik heb er een sb128 in en die doet zijn werk goed, ik zou voor 50,- zo'n kaartje kopen en die onboard disablen in de bios

Verwijderd

ff wat tips:
-zet de line en mic uit als die niet aan hoeven staan.
-installer de windows98 of NT4 drivers.
Pagina: 1