- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Ik ben spuit 1011, aangenaam!
Andere mogelijkheden zijn er helaas niet. Of er moet iemand met een ext3 driver voor Windows komen.
Is het voor windows niet mogelijk om een echt filesystem "in te pluggen"? Ik zie wel wat ext2/3 lees programmas voor Windows, maar geen echte filesystem plugins zoals in linux.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Verwijderd
en voor ntfs en linux moet je ff kijken op de site van linux-magazine.com
Mounting_NTFS_Partitions.pdf
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2004 09:07 ]
Geen idee hoe Windows ermee omgaat.
Dit zou weleens ideaal kunnen zijn. Als ik het goed begrijp zie ik dan onder windows "file.aaa", "file.aab", "file.aac" etc (net als met split) en onder linux zie ik dan gewoon "file". Dat hij in stukjes is, is niet erg. Aangezien op die windows machines NTFS gebruikt wordt kan ik ze daar gewoon weer aan elkaar plakkenBalusC schreef op woensdag 08 december 2004 @ 09:10:
Anders kun je deze ff proberen: http://sites.inka.de/~W1752/vlfs/
Ga ik proberen, tnx!
[ Voor 6% gewijzigd door Gerco op 08-12-2004 09:24 ]
Verwijderd
Helemaal klote om te recoveren bij een crash of zo, maar goed, ik heb er alleen maar MP3's en films op staan....