Toon posts:

Wat zal ik nu eens kopen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik ben van plan mijn PC te upgraden, maar twijfel al een tijdje over wat te doen.

Ik heb nu een Celeron 566 (die niet willen OC'en) op een AOpen AX6BC.

Ik kan voor +/- 900,- een KT133 MB+ TB 1ghz nemen of voor +/- 5 a 600,- een nieuwe P3-700+ nemen.

Ik moet wel minimaal 1 ISA gaatje op het MB hebben voor mijn Netwerkkaart en het liefst een MB met geluidskaart, aangzien ik anders een nieuwe moeten kopen (er zit nu een ISA SB AWE64 in).

Wat adviezen jullie mij?

Ik moet wel minimaal 1 ISA poortke

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

GX

Nee.

een nieuw toetsenbord waarbij je caps lock niet blijft hangen

Verwijderd

zijn bijna geen mobo's meer met ISA, dat wordt dus de PIII 700. Waarom koop je niet een nieuwe netwerkkaart, die kosten geen drol

Verwijderd

p3 kopen is natuurlijk makkelijker en goedkoper.

kt board met isa is bv de kt7 van abit.

Verwijderd

Op woensdag 03 januari 2001 18:09 schreef GeonetiX het volgende:
een nieuw toetsenbord waarbij je caps lock niet blijft hangen
>:) , ik zou trouwens wel een keytronic aanraden, man als je daar 1 x op getieped hebt, ben je verslaafd ! [serieus, ik kan echt niet meer op die brakke trust bordjes typen !]

Verwijderd

Koop gewoon een nieuwe Intel processor, als je wilt clocken, moet je trouwens voor een Celeron gaan, ik heb er zelf namelijk een:700@1200. Dus dat is wel beter en goedkoper dan overstappen op AMD, en zij hebben ook geen ( tot heeel weinig) ISA-slots meer zitten op hun nieuwere mobo's.
Suc6!!

Verwijderd

Kut-icoontjes!!
Ik bedoelde een 700 @ 1200!!

Verwijderd

je bent gek als je een intel |:( koopt veel te duur gewoon een TB 1Ghz *D loopt als een trein en als je een asus koopt met mulieplier kun je hem ook nog ff op fokken (denk wel aan een hele goeie koeling ;) )

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan geen andere netwerkkaart nemen ivm Chello.

Verwijderd

Chello kan mijn dingetje zuigen. Je kan echt dus wel een andere netwerkkaart nemen. Laat je niet roelleren door die sukk0ls.

• Rejgun
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:11

Rejgun

Leven is Bier drinken

Andere netwerkkaart met chello kan zeker, moet je wel ff het ingebakken nummer van je nieuwe netwerkkaart doorbellen naar chello, anders wordt je verbinding binnen enkele dagen afgesloten, ik gebruik zelf ook niet de 3com kaart die door chello werd geleverd.

Audi: Vorsprung durch Technik

Verwijderd

BERKYZ : koop een andere netwerkkaart, installeer de kaart en bel dan de chello helpdesk (jajaja ik weet het) om te zeggen dat je een nieuwe netwerkkaart hebt. Dan moet je een programma opstarten (winipcfg) en een code (de hardware adres) opnoemen en klaar.

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 12:04

SG

SG surft naar info hardewaren

het unieke MAC adres van je kaart

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Verwijderd

[off-topic]
De NIC maakt helemaal niks uit hoor, heb ook chello, ze weten daar niet wet voor NIC ik heb, die heb ik zelf gekocht. En ik heb me modem vaak genoeg aan een andere gehad, werkte gewoon.
Ze hebben alleen de MAC van je modem nodig, meer niet.
Wel slim van chello, je moet hun NIC erbij kopen, koop je een dure nic, waar hun ook nog 'es winst op maken :'( terwijl de goedkoopste nic goed genoeg is
[off-topic]

Verwijderd

Marco25 / Dora50, wat is er duur aan een Celeron??????????????????????

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Koop KT-7 van Abit, heeft ISA-slot...

Of andere NIC.

Verwijderd

Koop gewoon een netwerk kaart en een duron systeem, overklokken en je hebt een sys als een tiet! :)

Verwijderd

Topicstarter
dus:
Te koop: 3com netwerkkaart

gezocht: Abit KT7 + TB 1Ghz.

of niet dan?

Verwijderd

Ik denk dat je die 3com niet zomaar mag verkopen van Chello, alle shit van Chello heb je in bruikleen totdat je je abonnement opzegt, of je koop een goedkope realtek (PCI) of je vraag bij chello een PCI aan (en zeggen dat je haast heb, anders duurt het een gigantische tijd voor ze komen..)

Verwijderd

test

• Misterpc
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:17
Effe een tip !

Geluidskaart nodig en minimaal 1 ISA slot ?
Duron of Ahtlon erop !
Neem een Epox 8KTA+ = Udma 66
of een 8KTA2 = Udma 100
1 AGP 4X 6 PCI 1 ISA

dus helemaal perfecto !

succes !! ;);)
en dan }:O

B & W 5,8 KWp solar 12 * oost 10 * west

Verwijderd

Tuurlijk kun je wel een andere netwerkkaart nemen met chello. Als je een terayon modem hebt, kun je met winipcfg (of in win2k ipconfig) het ip adres voor de adapter vrijgeven en overswitchen naar een andere netwerkkaart (met een ander mac adres). Dan wordt je modem niet gelockt.

Gewoon voor een PCI'tje gaan zou ik zeggen.

Rob

Verwijderd

Zou je niet wachten op de KT133A mobo's van Abit/Msi/Asus?

Een mobo die de nieuwe generatie amd's doormiddel van de 266fsb ondersteund, waar gewoon (goedkoop) sdram op kan en een goekope duron.

Dan ben je op de toekomst voorbereid :Y)

Die paar weken (of maanden :D) kan je toch wel overleven op je celeron >:)

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
Op woensdag 03 januari 2001 22:32 schreef BERKYZ het volgende:
dus:
Te koop: 3com netwerkkaart

gezocht: Abit KT7 + TB 1Ghz.

of niet dan?
heb je wel minimaal pc100 geheugen???

Verwijderd

Topicstarter
Ja, het is PC100 geheugen wat ik erin heb zitten.

Ik denk dat ik maar eens een andere netwerkkaart bij Chello ga aanvragen.

Verwijderd

Leeft chello nog in de oertijd ofzow??
Waarom geven ze je in vredesnaam een ISA kaartje...heb gwoon zo'n schattig 3com pci kaartje van ze en dat zijn errug leuke dingen :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat heb ik
Pagina: 1