Toon posts:

NAV2005 & Windows Security Center

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds net krijg ik van het Windows Security Center te horen dat ik geen Antivirus programma hebt geinstalleerd...

Ik heb Norton Antivirus 2005...daarbij zou het probleem met de status zijn opgeheven. Ook een week of wat geen problemen gegeven, maar vanaf heden dus wel.

Iemand een idee?

Thnx!

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Nee want ik begrijp niet wat je probleem is aangezien je niet meer verteld dan dat een brak security center aangeeft dat je geen virus scanner draait.

Anyway NAV2005 is een ronduit zeer slechte virus scanner. Niet alleen in de test komt ie er slecht uit ik kom ook regelmatig bij mensen waar een gratis virus scanner zoals AVG FREE EDITION nog een aantal virussen en trojans vind. Behalve de virussen en torjans die NAV actief laat maakt ie zelf je pc ook rete traag. Probeer bij deze dus een www.grisoft.com

:)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 23:48:
Ik heb Norton Antivirus 2005...daarbij zou het probleem met de status zijn opgeheven. Ook een week of wat geen problemen gegeven, maar vanaf heden dus wel.
Zoals SSH al zegt, zal je toch echt wat meer info moeten geven. :)

Wat heb je zelf al bekeken?
Doet NAV het nog?
Heb je wat aparts gedaan/geïnstalleerd wat de oorzaak hiervan zou kunnen zijn?
Heb je de laatste LiveUpdates binnengehaald?
SSH schreef op woensdag 08 december 2004 @ 19:29:
Anyway NAV2005 is een ronduit zeer slechte virus scanner. Niet alleen in de test komt ie er slecht uit ik kom ook regelmatig bij mensen waar een gratis virus scanner zoals AVG FREE EDITION nog een aantal virussen en trojans vind. Behalve de virussen en torjans die NAV actief laat maakt ie zelf je pc ook rete traag. Probeer bij deze dus een www.grisoft.com
Ik zie niet echt in waarom je NAV in deze draad moet gaan bashen?
Je gaat in een WOS draad toch ook niet verkondigen dat Windows XP troep is en de TS maar Debian oid moet gaan draaien :?

Hou het on topic aub. :)

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor de antwoorden.

Probleem ontstond nadat ik in de config.nt file de volgende (standaard) regel had toegevoegd.

shell=%SystemRoot%\system32\command.com /e:4096

na verwijdering van de regel wat het probleem verholpen.

Kan iemand dit reproduceren?

Niels