Toon posts:

Harde schijf vol

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op onverklaarbare wijze is mijn harde schijf vol geraakt. Ik heb een dell 8600 notebook met win xp home met sp2. Waar ik enkele dagen geleden nog circa 30 gig vrij had is dat nu nog maar 1 gig. Ik vermoed dat dit te maken heeft met een aantal dvd die ik heb gekopieerd met Nero 6.3. Ik kan echter geen image files of iets dergelijks vinden op de harde schijf. Met de advanced search van Windows (zoek op type bestand, wanneer het is aangemaakt of hoe groot het is) vind ik niets. Als ik bijvoorbeeld zoek op een bestand van de afgelopen week dat minmaal 100 mb is ofzo vind ik niets. Nero heb ik gedeinstalleerd, zonder resultaat. Ik snap er niks van. Wie kan mij helpen.

Verwijderd

prullenbak geleegd? :)

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Scan je harde schijf eens met SequoiaView. Deze geeft jou een grafisch overzicht van je harde schijf zodat grote bestanden meteen opvallen. Geef de filenames eens van de grootste bestanden die jij aantreft :).

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Alsjeblieft: OM FAQ / Beleid mijn schijfruimte klopt voor geen meter. Hoe komt dat?

Norton aan staan zeker?

[ Voor 38% gewijzigd door Guardian Angel op 07-12-2004 23:39 ]

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
prullenbak is zo goed als leeg

Verwijderd

Topicstarter
mijn nederige excuses _/-\o_ voor het voorbarig posten van dit topic. Die Norton protected recycle bin knikkeren we eraf. 8)7

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

:)

ARME AOW’er

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Zou je voortaan zelf iets beter willen zoeken alvorens een dergelijk onderwerp hier onder de aandacht te brengen? Lees hierover Windows Operating Systems - Policy en Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens goed door:) Het antwoord was letterlijk in de faq te vinden.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.