Toon posts:

[2000] Explorer probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
:(
Ik heb een PC met Win2000 prof, welke explorer fout geeft bij het opene op het buro blad
Als ik h'm open onder verkenner gaat het soms een tijdje goed,
Ik het explorer 6.0 er overheen laten lopen , hielp niets
service pack 4 geinstalleerd , hielps niet
Register mechanic, ook niet
Gescanned met verschillende antivirussen en spybot, ad-aware enz, alles was ggen oplossing
Kan mij daar iemand bij helpen?
>:)

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Krijg je fouten in explorer.exe, of in iexplore.exe?
Zit nogal een verschil tussen namelijk. Explorer.exe is de basis van Windows, je standaard verkenner zeg maar. Iexplore.exe is de Internet Explorer.
Uit je pogingen maak ik op dat het om de laatste gaat, maar als Windows de foutmelding geeft op explorer.exe kun je zoeken in je Internet Explorer tot je een ons weegt, een oplossing zal het niet bieden. Post hier desnoods even de complete foutmelding, kunnen we in ieder geval meer mee.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt maar ik heb het al gevonden, ieplorer verwijdert via software uninstall en daarna de iexplore dir verwijdert en toen opnieuw opstart ieplorer opnieuw geinstalleerd, toen was het probleem over

nogmaals bedankt voor de moeite!!
:)
BredeP schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 22:59:
Krijg je fouten in explorer.exe, of in iexplore.exe?
Zit nogal een verschil tussen namelijk. Explorer.exe is de basis van Windows, je standaard verkenner zeg maar. Iexplore.exe is de Internet Explorer.
Uit je pogingen maak ik op dat het om de laatste gaat, maar als Windows de foutmelding geeft op explorer.exe kun je zoeken in je Internet Explorer tot je een ons weegt, een oplossing zal het niet bieden. Post hier desnoods even de complete foutmelding, kunnen we in ieder geval meer mee.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Lees Windows Operating Systems - Policy, Windows Operating Systems - FAQ en Registratievoorwaarden en faq en Policy: Alle regels die op het forum gelden even goed door voor je in de toekomst een topic opent. We verwachten dat je eerst wat dingen probeert voordat je een topic opent :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters