Mijn zusje heeft onlangs een 2de hands HP omnibook 6000 gekocht (p3 650, 196 mb ram). Win xp staat erop met sp1 en sp2. Nu is er het volgende probleem: om de acht seconden ofzo 'stopt'het systeem even, dus de muis staat stil en Word slaat letters over
. Dit is echt super irri. Win is nog steeds kaal en alleen Office 2003 staat erop. Ik dacht misschien kan ie wel geen xp aan maar eigenlijk is ie er supersnel op. Ik heb al geprobeerd alle processen te killen totdat alleen kritieke processen nog liepen. Uiteraard zonder resultaat
. De laptop is niet aangesloten op internet dus spyware is t ook niet, verder ook geen conflicterende hardware ofzo volgens apparaatbeheer. Wat kan het zijn? Weet t echt niet meer...
Verwijderd
lijkst op een tooltje van HP zelf dat loopt te iriteren.
Keyboard shortcuts is vaak een boosdoener BK nog wat als ik het goed heb.
start-uitvoeren-MSCONFIG in tikken en dan bij opstarten alles even uitvinken en herstart
is het probleem er dan nog dan schijf controle doen en defrag.
Anders verse install doen van windows en controleer het nog een keer of het dan ook zo is..
als het dan niet zo is dan langzaam drivers installen en controleer na elke driver of het probleem optreed.
Keyboard shortcuts is vaak een boosdoener BK nog wat als ik het goed heb.
start-uitvoeren-MSCONFIG in tikken en dan bij opstarten alles even uitvinken en herstart
is het probleem er dan nog dan schijf controle doen en defrag.
Anders verse install doen van windows en controleer het nog een keer of het dan ook zo is..
als het dan niet zo is dan langzaam drivers installen en controleer na elke driver of het probleem optreed.
Het probleem lijkt te zijn opgelost, weet niet hoe dat komt. Heb em voor de zekerheid ff 5 keer overnieuw opgestart en bij alle 5 keer leek het probleem verholpen
Probeer eens de driver van de videokaart te updaten, dit wil wel eens helpen.
http://www.designyourgoogle.com
En ook wat installatiebestanden verwijderen en daarna defragmenteren zal wat helpen.
Windows moet nog het e.e.a. leren en na verloop van tijd herkent het de bestanden die het meest gebruikt worden en verplaatst die zodanig dat de koppen van de HD het minst worden gebruikt.
Windows moet nog het e.e.a. leren en na verloop van tijd herkent het de bestanden die het meest gebruikt worden en verplaatst die zodanig dat de koppen van de HD het minst worden gebruikt.
ARME AOW’er
Pagina: 1