Toon posts:

Software om mee te bellen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje op zoek naar software waarmee ik via mijn analoge voice modem over het normale telefoon netwerk kan bellen.

Ik heb namelijk een telefoonaansluiting op mijn kamer, maar iedere keer als de telefoon gaat moet ik heen en weer rennen van boven naar beneden... das lastig.

Aldus, mijn telefoonlijntje in mijn modem gestopt maar nu nog de software waarmee ik een telefoontje kan plegen.

Iemand suggesties? Het mooist zou zijn als ik meteen vanuit een contact in outlook kan bellen.

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

www.google.com en www.download.com, zijn volgens mij heel wat van die programma's.
werkte vroeger nog wel met call center (ofzo). zat ook telefoonbeantwoorder in en al dat soort meuk.

Verwijderd

Dat soort software is vast duur. Gewoon een telefoontoestel neerzetten niet goedkoper?

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
FD-man: als je een voice modem hebt is dat niet duur. Ben vergeten hoe die software heette die ik altijd gebruikte (onder windows 3.1 ofzo :))

• TheDiver
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-04 16:53
Skype doet de tric, alleen nog ff een VOiP telefoon.

Eindelijk is de kleur GROEN weer thuis...

• gangsterjoey
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-11-2021
Je kan toch ook gewoon een telefoon aansluiten op de 'PHONE' uitgang van je modem? :?

|| Specs ||
We don't see the things as they are, but as we see them!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Tuurlijk, maar opnemen en ophangen met de muis is toch veel cooler :9~

Skype is dus niet wat de TS zoekt, geloof ik. Hij wil gewoon analoog ouwehoeren, begrijp ik uit zijn tekst.

De vakantie heeft alweer heimwee naar mij

• kacee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-06 19:32
Ik kan me herinneren dat bij mijn oude 56k etech modem een software pakketje zat om mee te bellen. Op de modem zat ook een mic en een line-out, daar kan je een headset op aansluiten.

Je kan de modem ook aansturen via zgn. AT commando's, voor bellen, opnemen etc.

• bogy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-04-2025

bogy

Show me what u got!

ik denk dat als je eens google op

"voice modem manager" of iets dergelijks dat je wel tonnen freeware zal vinden...

Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...

Verwijderd

Mocht je buiten je analoge lijn nog op zoek zijn naar info omtrent VOIP dan kun je een kijkje nemen op volgend forum

www.voip-solutions.tk

Het forum is nog in zijn begin fase maar er wordt hard aan gewerkt.
Dagelijks verschijnt er nieuwe info op

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Moet je die URL nou echt overal spammen Mweirdo? Er is niet eens iets zinnigs te vinden

• ritsjoena
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-06-2024
Bekijk de cd van je modem eens (als die er is). Grote kans dat er iets bij staat dat dit doet.

Verwijderd

Bigs said:
Moet je die URL nou echt overal spammen Mweirdo? Er is niet eens iets zinnigs te vinden
Misschien niets zinnigs voor jou...er staat wel degelijk nuttige info op!
Pagina: 1