[XP] 404 --> VPN Inbellen?

Pagina: 1
Acties:

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:27
Hoi,

Ik heb een aantal VPN verbindingen die ik af en toe nodig heb wat allemaal perfect werkt. Het probleem is, dat als er iets niet gevonden wordt (pagina, plaatje.. 404 dus) FireFox probeert in te bellen op een VPN verbinding om daar te gaan zoeken.

Nou is het vreemde dat het alleen met FF gebeurd, maar ik kan nergens vinden waar ik het uit kan zetten. Als ik een pagina heb waar dus een aantal plaatjes missen kan ik op cancel blijven klikken, behoorlijk irritant dus. Iemand enig idee waar ik dit kan vinden?

Alvast bedankt!

Verwijderd

Move NT > SA

• m33p
Schopje

Verwijderd

Draai AdAware eens. Het kan zijn dat je 404 pagina gekaapt is (geen idee waarom dit alleen in FF zou zijn maar toch...).

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik had laatst ook tijdelijk een VPN verbinding ingesteld en had precies hetzelfde als de TS. Steeds als ik op een dooie link klinkte wou FireFox verbinding maken via VPN. Nee, er staan geen adware/spyware/virussen op mijn PC, dus het is waarschijnlijk gerelateerd aan FF of Windows. Ik heb niet getest of IE dit ook deed.

🖥️ | 🏎️ | 🚙

• m33p
Ik draai regelmatig de laatste Ad-Aware SE (en geupdate defs) dus dat zal het niet zijn. IE doet het overigens ook :(

• Pyrowired
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-01-2025
Staat in IE --> internet opties --> verbindingen de optie "nooit een verbinding kiezen" aangevinkt?

Daar wordt nl geregeld of IE of Firefox (met de optie gebruik instellingen van IE) wat er moet gebeuren bij geen netwerk verbinding.

Zolang de zon schijnt, blijf ik binnen.

Pagina: 1