[MSN] E-mail notificatie werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-02 16:12

megaleo

Special member

Topicstarter
Nou al een paar dagen werkt die mail notificatie van MSN niet meer.
Als ik m'n pc aanzet zie ik dat ik 3 mails heb ontvangen. Maar zodra ik die bekijk blijft er in m'n MSN scherm staan dat ik er nog steeds 3 heb.
Of als iemand mij een mail stuurt terwijl ik MSN allang heb aanstaan komt er ook geen melding van.
En dat probleem heb ik niet alleen op m'n eigen pc.
Maar ook op die van van andere. Of op m'n laptop waar totaal geen shit verder opstaat.
MSN plus staat er ook niet op.

Ik heb MSN al eens gedeinstalleerd en weer opnieuw geinstalleerd. Wil ook niet helpen.
En meerder mensen die ik ken hebben er last van. Dus hier op GoT moeten er vast ook wel een paar zijn. En hebben misschien een oplossing.
Met de search heb ik niks relevants of een oplossing kunnen vinden.

Verwijderd

In tweakui (powertoys voor Windows XP van MS) zit een optie "Repair unread mail count", misschien dat ook helpt bij MSN, kwaad kan het in ieder geval niet.

• megaleo

megaleo

Special member

Topicstarter
Ik weet niet welke versie van tweakui jij hebt dan?
Maar ik heb er nu net 1 gedownload van microsoft en ik ga ervan uit dat dat de nieuwste is. Maar die versie krijg ik niet eens aan de gang. Van download.com heb ik er vervolgens 1 gedownload en die werkte wel. Alleen daar zat die optie niet in die jij zei.

Verwijderd

Ik heb die van http://www.microsoft.com/...owertoys/xppowertoys.mspx. Als ik die opstart heb ik linksonder een optie "repair" en dan een combobox met o.a. "repair unread mail count".

Beetje late reply: ik heb weer een nieuw verslavend spelletje :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2004 23:47 ]

• megaleo

megaleo

Special member

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 23:46:
Ik heb die van http://www.microsoft.com/...owertoys/xppowertoys.mspx. Als ik die opstart heb ik linksonder een optie "repair" en dan een combobox met o.a. "repair unread mail count".

Beetje late reply: ik heb weer een nieuw verslavend spelletje :)
Ik heb hem daar trouwens ook vandaan gehaald.
Maar bij mij werkt niet helaas niet. Moet ik iets speciaals doen met installeren van dat progje ofzo? :? Ik heb niks speciaals daarover kunnen vinden iig.

• megaleo

megaleo

Special member

Topicstarter
Al die trucjes met powertoys of xptweakdingprogjes. :p Nou die werken niet.
Ik ben wat dieper gaan graven en wat heen-en-weer gemaild met MSN en ben er zo achter gekomen dat het een probleem was bij hun. Een of andere service op een bepaalde server voor bepaalde users (weet ik wat). Draaide niet lekker ofzo.
En nu is het weer opgelost. Dus ik ben weer blij. :)

Dus voor mensen die hier ook last van hebben of ooit last van gaan hebben. Maak je geen zorgen, het komt vanzelf weer goed.
Of niet; en dan moet je gewoon constant de MSN helpdesk lastig vallen met mailtjes. :7
Pagina: 1