Ik heb hier winXP prof. SP2, met 4 gebruikersaccounts waaronder 1 van mij. Nu heb ik er last van dat mijn broertje de neging heeft op mijn account in te loggen en te rotzooien daar. Nu kan ik natuurlijk een wachtwooprd instellen maar dat vind ik erg irritant om steeds in te typen...dus nu zoek ik naar een andere oplossing. Wat ik in gedachten heb:
Een scriptje dat wordt uitgevoerd als er op mijn account wordt ingelogd. Dit scriptje genereert een (tekst)bestandje op mijn bureaublad, met als naam een timestamp (dus bijv. 0712041745 als er op 7-12-2004 om 17:45 is ingelogd). Zo kan ik kijken wanneer er op mijn account is ingelogd en dat vergelijken met de tijden dat IK op mijn account heb ingelogd.
Nu zoek ik:
-Of een programma dat iets dergelijks doet
-Of een tutorial om zoiets te kunnen maken
Ik heb gezocht op Google ("xp log on log"), geen resultaat. GoT is zo traag als stront door een zeef op t moment, dus daar nog niet gezocht.
Alvast bedankt.
Een scriptje dat wordt uitgevoerd als er op mijn account wordt ingelogd. Dit scriptje genereert een (tekst)bestandje op mijn bureaublad, met als naam een timestamp (dus bijv. 0712041745 als er op 7-12-2004 om 17:45 is ingelogd). Zo kan ik kijken wanneer er op mijn account is ingelogd en dat vergelijken met de tijden dat IK op mijn account heb ingelogd.
Nu zoek ik:
-Of een programma dat iets dergelijks doet
-Of een tutorial om zoiets te kunnen maken
Ik heb gezocht op Google ("xp log on log"), geen resultaat. GoT is zo traag als stront door een zeef op t moment, dus daar nog niet gezocht.
Alvast bedankt.
leoaq.fm // Jeune Loop