Harman Kardon AVR 130 + DVD 22 + HKTS 7.

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08-2025
Er is een aanbieding bioj de mediamarkt en daar kan ik de in de topic staande set voor 899 kopen. Maar de reciever heeft 5x45 watt en de boxen van HK kunnen max. 80 watt aan en de sub 100, krijg je dan niet snel klippin etc?

Ik vindt 5x45 watt wel een beetje weining ik weet dat het aantal watts niet veel zegt maar is dit niet erg weinig?

Links:

- Harman Kardon HKTS 7
- Harman Kardon DVD 22
- Harman Kardon AVR 130

Daarom dacht ik dat mss de yamaha RX V450RDS er beter bij passen met z'n vermogen van 6x 130 watt

- yamaha RX 450RDS

Ik kan ook volkomen fout zitten maar ik wou graag weten wat jullie ervan vinden.

[ Voor 3% gewijzigd door Mastasidaz op 07-12-2004 18:11 ]

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:57

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Weer iemand die door japanse vermogensweergave naar de klote is geholpen...
Die 45 watt is wat anders dan de 45 watt van een minisetje, of wat je op televisies en op autoradio's terugvindt...
Dit is continu 45 watt... Piekvermogen ligt dus om te beginnen al een stuk hoger...

Verder; elke speaker kan op elke versterker (uitzonderingen daargelaten), als het niet gaat, hoor je het vanzelf... Met deze speakers zul je zeker geen problemen krijgen...

Tussen de twee... Tsjah, die Yamaha zit volgens mij in een wat hoger segment, maar het verschil tussen de twee zal niet zo groot zijn als het verschil in hun weergegeven vermogens...

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08-2025
De yamha is goedkoper. 270 en de Harman Kardon is 350

Verwijderd

Je kunt inderdaad niet alle vermogens opgave's klakkeloos vergelijken. Maar behalve dat doet het er inderdaad niet toe.

Dat kun je hier nog eens nalezen: AV FAQ; Veelgestelde vragen

Dit topic is gesloten.