Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
php (windows installer) gedownload, maar als ik het draai wordt me duidelijk dat dit eigenlijk in een web server moet draaien(dat wordt een beetje veel voor het probleem dat ik heb) . Is het nog simpel vanaf de command line te draaien, of is juist het idee dat het gerendered wordt door een browser?Spider.007 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 10:20:
Wat je zoekt is dus een tool die op characterniveau vergelijkt; in plaats van op regelniveau? Heb je de beschikking over PHP? Probeer dan dit eens? Daar schijnt een character based diff in te zitten (die je overigens zelf ook vrij eenvoudig zou kunnen maken met een dergelijke scripttaal)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
| D:\progs\Text\tests>\progs\php\php diff.phpt 1.txt 2.txt Content-type: text/html X-Powered-By: PHP/4.3.9 --TEST-- Text_Diff: Basic diff operation --FILE-- <br /> <b>Warning</b>: main(Text/Diff.php): failed to open stream: No such file or dir ectory in <b>D:\progs\Text\tests\diff.phpt</b> on line <b>5</b><br /> <br /> <b>Warning</b>: main(): Failed opening 'Text/Diff.php' for inclusion (include_p ath='.;c:\php4\pear') in <b>D:\progs\Text\tests\diff.phpt</b> on line <b>5</b><b r /> <br /> <b>Warning</b>: main(Text/Diff/Renderer.php): failed to open stream: No such fi le or directory in <b>D:\progs\Text\tests\diff.phpt</b> on line <b>6</b><br /> <br /> <b>Warning</b>: main(): Failed opening 'Text/Diff/Renderer.php' for inclusion ( include_path='.;c:\php4\pear') in <b>D:\progs\Text\tests\diff.phpt</b> on line < b>6</b><br /> <br /> <b>Warning</b>: main(Text/Diff/Renderer/unified.php): failed to open stream: No such file or directory in <b>D:\progs\Text\tests\diff.phpt</b> on line <b>7</b> <br /> <br /> <b>Warning</b>: main(): Failed opening 'Text/Diff/Renderer/unified.php' for inc lusion (include_path='.;c:\php4\pear') in <b>D:\progs\Text\tests\diff.phpt</b> o n line <b>7</b><br /> <br /> <b>Fatal error</b>: Cannot instantiate non-existent class: text_diff in <b>D:\ progs\Text\tests\diff.phpt</b> on line <b>12</b><br /> D:\progs\Text\tests> |
[ Voor 16% gewijzigd door leuk_he op 09-12-2004 11:06 ]
Wat vindt je hier trouwens van: http://www.asent.com/uiex56diff.htm
en ik heb de titel even gefixed; kollomen > kolommen
[ Voor 14% gewijzigd door Spider.007 op 09-12-2004 11:12 ]
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Of het vanaf de prompt of in een user/web interface mot worden opgestart is niet interresant. (cygwin bash zou kunnen)Spider.007 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 11:09:
Klopt dat dat je een character based compare tool wil hebben? Dan kan ik wel kijken of ik iets in bash in elkaar kan draaien?
Tja, dat moet opgelost worden. (diff kan dit wel) typisch veranderd b.v. de record lengte van een veld. Dan zou je juist dat record willen zien (of de extra spaties).Problemen onstaan dan echter wel als je bijvoorbeeld 1 enter meer in 1 file hebt staan; daar moet je namelijk eigenlijk een algorithme voor maken dat deze moving blocks kan detecteren.
komt die uit die php library? ziet er wel uit wat het idee was.Wat vindt je hier trouwens van: http://www.asent.com/uiex56diff.htm