Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Enge oisyn???
Ben ik blij dat ik weg ben uit de Devschuur Crew.
Feli oisyn.
[ Voor 6% gewijzigd door whoami op 07-12-2004 17:30 ]
https://fgheysels.github.io/
ARME AOW’er
Feli .oisyn en veel bye drm
It might sound as if I have no clue what I'm doing, but I actually have a vague idea.
BEDANKT drm!!!! O+</h1>
Zie de sub van m'n laatste post.Chip! schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 17:24:
@ whoami: je bent zelfs mod geweest en je weet niet waar de edit-knop zit?
Feli .oisyn en veel bye drm
Owja, zolang .oisyn nu niet de 'Only C++ topics in /14' invoert, is alles al best goed.
en drm heel erg bedankt voor al het verzette werk
.Oisyn heel veel succes met je nieuwe taken!
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
En drm thx voor je inzet
buit is binnen sukkel
Tja we hebben nog gestemd in de hele devschuur of we jou misschien als admin devschuur wilden hebben, maar er waren 546 stemmen tegen en geen voor, helaas voor jou, dan maar .oisyn. ( zijn resultaat: 545 stemmen tegen, en een onthouding. en die onthouding heeft het um gedaan...whoami schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 17:22:
Ben ik blij dat ik weg ben uit de Devschuur Crew.
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
.oisyn, hf
drm bedankt
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 14:25
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
* F_J_K ziet de discussie in het Devschuur crewhok al voor zich:
Wat? willem169 weer terug?
Ik stop!
drm: dank
en .oisyn: succes
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd
De helft van de mensen hier zie ik nooit in de devschuur, maar goed...
Feliciteren ga ik niet, want het is geen prijs die je wint ofzo, dus dan rest het me om .oisyn veel succes te wensen om dat zooitje ongeregeld in DC een beetje bij elkaar te houden.
Van drm wist ik eigenlijk al een tijdje dat hij weer ging wederkeren naar de nietige wereld van de kruiperige poliepen die gedurende hun futiele bestaan door de diepste krochten van het forum hippen (de gewone users dus)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2004 19:50 ]
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 14:25
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Nee joh, die topics staan intressant in de AT lijst
Drm bedankt! Gefeliciteerd .oisyn!
Best dom, eigenlijk, nu ik het zo leesCheatah:
Van drm wist ik eigenlijk al een tijdje dat hij weer ging wederkeren naar de nietige wereld van de kruiperige poliepen die gedurende hun futiele bestaan door de diepste krochten van het forum hippen (de gewone users dus)
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Best dom, eigenlijk, nu ik het zo leesCheatah:
[ Voor 13% gewijzigd door drm op 07-12-2004 20:51 ]
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Maar succes .oisyn. En fix0r Orbb nou 'ns
Skat! Skat! Skat!
oooooooofzo..
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
en feli .oisyn
gelukkig heb ik niet veel last van jullie
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
En bedankt drm
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
en OiSyN .oisyn, veel plezier met de extra knopjes
.oisyn gefeliciteerd! De knopjes e.d. zijn toch niet nieuw (zoals Erkens hierboven aangeeft) voor jou. Succes ermee, mocht je dat nodig hebben
.oisyn, veel succes. Onder jouw alziend oog ga ik me minstens net zo goed vermaken in de devschuur.
Het feit dat ik vanmiddag/vanavond enkele uren niet op GoT kon heeft toch niets te maken met het feit dat .oisyn nu meer knopjes tot zijn beschikking heeft he?
[ Voor 31% gewijzigd door NMe op 07-12-2004 23:28 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
afaik heeft een admin meer knopjes dan een modjeWoudloper schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 23:08:
De knopjes e.d. zijn toch niet nieuw (zoals Erkens hierboven aangeeft) voor jou.
succes .oisyn met je nieuwe taken
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Bedankt .oisyn
Maar dan andersom..
[ Voor 38% gewijzigd door Hahn op 07-12-2004 23:55 ]
The devil is in the details.
plezier met je tijd nu iig en zonde dat je zo`n /14`er het werk laat overnemen. Kan het nooit zo goed
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
drm was ook /14 mod toen ie HGA werd hoordisjfa schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 23:56:
plezier met je tijd nu iig en zonde dat je zo`n /14`er het werk laat overnemen. Kan het nooit zo goed
Ja maar die gooide tenminste geen onzin over schuttingen omdat hij wist waar hij het over hadcurry684 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 00:07:
[...]
drm was ook /14 mod toen ie HGA werd hoor
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Pats maar weer met je rechten die wij, met de zwarte namen, niet hebben
Drm bedankt! En .iosyn feli met je nieuwe ding
Verder kom ik nooit in het devv-hoekje
Wohahahahaha...drm schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 20:48:
[...]
edit:Woei, toch nog wat overgehouden aan die Admin-tijd, het dubbelpost vinkje \o/
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
shuddup, biatchBobje schreef op woensdag 08 december 2004 @ 00:15:
[...]
Pats maar weer met je rechten die wij, met de zwarte namen, niet hebben.
Drm bedankt! En .iosyn feli met je nieuwe ding.
Verder kom ik nooit in het devv-hoekje.
en natuurlijk feli .oisyn! use the nieuwe knopjes luke...
en doei doei, zwaai zwaai drm

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
drm thx
Ow en .oisyn feli uiteraard.
{signature}

en succes .oisyn
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Hmm, 546 stemmen.... De Devschuur crew is dan serieus gegroeid sedert mijn vertrek.dusty schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 17:40:
Feli .Oissy!
[...]
Tja we hebben nog gestemd in de hele devschuur of we jou misschien als admin devschuur wilden hebben, maar er waren 546 stemmen tegen en geen voor, helaas voor jou, dan maar .oisyn. ( zijn resultaat: 545 stemmen tegen, en een onthouding. en die onthouding heeft het um gedaan...)
Was het gat dat ik achterliet dan zo groot dat er zoveel man moest bijkomen?
This is the Way.
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
und
Veel success .oisyn lastige nick
Heb ik je toch nog wat bijgebracht
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Maar toch feli en bedankt enzo
[ Voor 136% gewijzigd door Tommetje op 09-12-2004 17:15 . Reden: foutje ]
Hoi!
succes .oisyn!
Who is John Galt?
Overigens kon ik daar al heel lang moddenAndré schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 20:15:
Ken ik net de Admin Devschuur in levende lijve gaat ie weg, bedankt iig voor de gedane werkzaamheden en .oisyn nu hoor je ook een beetje bij /13
weten waar je het over hebt... ja dat is iets waar jij ook zo goed in bentdisjfa schreef op woensdag 08 december 2004 @ 00:12:
[...]
Ja maar die gooide tenminste geen onzin over schuttingen omdat hij wist waar hij het over had
[ Voor 33% gewijzigd door .oisyn op 09-12-2004 17:30 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Is er een naam voor die stoornis van jouJimmy Pop schreef op donderdag 09 december 2004 @ 22:36:
Houdoe, bedankt, en welkom enzo
[afbeelding]
Gefeli en bedankt!
Hmm, wel een beetje laat zie ik nu...

[ Voor 29% gewijzigd door SysRq op 10-12-2004 11:38 ]
-
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Wanneer krijgen we 'Only C++ topics in /14' ?whoami schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 17:26:
Owja, zolang .oisyn nu niet de 'Only C++ topics in /14' invoert, is alles al best goed.
gefeli
bedankt

Maar bedankt drm en veel geluk, sterkte en succes .oisyn!!
Stoer; Marduq
CPPWDP Phase 1 is now completedMSalters schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 13:04:
\o/ Na curry684 nu nog een C++er met veel te veel macht. Feli .oisyn.

[/laat]
Dit topic is gesloten.