[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2005 20:23 ]
Ik vind het wel een mooie case. Ik zou wel je cables sleeven zodat je in je venstertje 1 soort kabelkleur krijgt. Voor de rest vind ik hem goed gelukt
Wel netjes gedaan alleen ik houd persoonlijk wel van een gevormd voorpaneel mja das een kwestie van smaak
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Mooi gedaan!
Alleen heb je misschien ook nog plaatjes terwijl je bezig bent? Geeft denk ik toch meer irndruk hoe je alles precies deed. En kleur, tsjah
, maar het hoort zeker wel bij kitty!
Erg mooie maar gewaagde mod.
Alleen heb je misschien ook nog plaatjes terwijl je bezig bent? Geeft denk ik toch meer irndruk hoe je alles precies deed. En kleur, tsjah
Erg mooie maar gewaagde mod.
leuke mod.
wel roze cablesleeving spul kopen he
dan is ie helemaal af...
wel roze cablesleeving spul kopen he
dan is ie helemaal af...
orgineel, heel orgineel alleen is het niet helemaal mijn soort van case
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
hehe die comments over de kleur had ik al verwacht bende macho's
Jammer genoeg heb ik geen fotos van the work in progress. Ook de cable sleeving gaat ff moetten wachten ik heb momenteel niet echt de tijd om alles los te schroeven en te sleeven.
Jammer genoeg heb ik geen fotos van the work in progress. Ook de cable sleeving gaat ff moetten wachten ik heb momenteel niet echt de tijd om alles los te schroeven en te sleeven.
Verwijderd
Mooie uitvoering met aparte stijl 
Voor wat betreft de kabelbende, wellicht dat de purple sleeving er mooi bijpast (zie oa CME Faq).
Voor wat betreft de kabelbende, wellicht dat de purple sleeving er mooi bijpast (zie oa CME Faq).
Verwijderd
ziet er erg lief uit, alleen mis je nog 1 crucieel accessoire:
de Hello Kitty USB hub:
http://www.dreamkitty.com...FB109141&Category_Code=HK
tiept mee met alles dat je tiept, linker pootje voor de linker helft van het toetsenbord en linker muisknop , en het rechter pootje voor de rechter helft en de rechter muis.
de Hello Kitty USB hub:
http://www.dreamkitty.com...FB109141&Category_Code=HK
tiept mee met alles dat je tiept, linker pootje voor de linker helft van het toetsenbord en linker muisknop , en het rechter pootje voor de rechter helft en de rechter muis.
Verwijderd
Hehe, het is weer eens wat anders dan alle zo duister mogelijk gemodde pc's met blauw licht en zwarte panelen e.d.
Die kitty in de zijkant is wel erg mooi gelukt vind ik
Alleen... 67°C is echt niet normaal. Zelfs mijn 2500+ die met het voltage op 1,92 op 3000+ draait (2175MHz geloof ik) wordt stressed 'maar' 51°C met de standaard AMD koeler. En ik heb ook maar 2 intakes. Weet je zeker dat die koeler er recht op zit? En er zitten in de achterkant wel outtakes neem ik aan? Anders zou dat het probleem kunnen zijn. Wat is je case temp?
Die kitty in de zijkant is wel erg mooi gelukt vind ik
Alleen... 67°C is echt niet normaal. Zelfs mijn 2500+ die met het voltage op 1,92 op 3000+ draait (2175MHz geloof ik) wordt stressed 'maar' 51°C met de standaard AMD koeler. En ik heb ook maar 2 intakes. Weet je zeker dat die koeler er recht op zit? En er zitten in de achterkant wel outtakes neem ik aan? Anders zou dat het probleem kunnen zijn. Wat is je case temp?
Die 67° was voor ik de twee voorste intakes plaatste, nu die er staan kont hij niet meer boven de 50°, gelukkig maar. Voor ik begon te modden had de PC geen extra koeling nodig, ik heb het isolerend effect van plexi onderschat denk ik.Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 19:16:
Ziet er goed uit, mooie paintjob, het zijpaneel vind ik ook erg mooi gedaan!
Nu alleen nog ff de kabels sleeven met roze sleeving.
Nu alleen nog ff de kabels sleeven met roze sleeving.
Hello Kitty!!!!!!!!!
Mooie Kast!
Mooie Kast!
There is no place like ::1
echt netjes gedaan
en mensen die miepen over de kleur moeten maar eventjes opzouten ofzo
blup
Liev! 
Nette mod, vooral de window is erg goed gelukt!
Nette mod, vooral de window is erg goed gelukt!
schattig
meer weet ik niet te zeggen
Die streepjes op de bay's zijn van de plaklaag er achter ofzo? Wel jammer dat dat een beetje doorschijnt
Die streepjes op de bay's zijn van de plaklaag er achter ofzo? Wel jammer dat dat een beetje doorschijnt
ik vind hem heel erg leuk en origineel..
het window is ook zeer netjes en origineel
kortom mooie mod ga zo door 
komt er nog iets van een logo op de front van hello kitty?
mmh op de foto klikken helpt
het window is ook zeer netjes en origineel
komt er nog iets van een logo op de front van hello kitty?
mmh op de foto klikken helpt
[ Voor 11% gewijzigd door ReseTTim op 07-12-2004 23:45 ]
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Foto 1: Vage kleuren bij de drives. Zelfde geldt voor Foto 3. Is lichter van kleur.
Verder wel grappige mod. Vind 'm zelf iet-wat saai. Het front van de AOpen vond ik nog mooier maar wel veel lef dat je zoiets durft te maken zeg
Verder wel grappige mod. Vind 'm zelf iet-wat saai. Het front van de AOpen vond ik nog mooier maar wel veel lef dat je zoiets durft te maken zeg
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
zit er wel goede koelpasta tussen?Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 19:30:
[...]
Die 67° was voor ik de twee voorste intakes plaatste, nu die er staan kont hij niet meer boven de 50°, gelukkig maar. Voor ik begon te modden had de PC geen extra koeling nodig, ik heb het isolerend effect van plexi onderschat denk ik.

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Ziet er leuk uit alleen zou ik een andere oplossing proberen te vinden voor die dopmoeren (camoufleren op de eoa manier). Ze zijn nogal groot en steken zo af tegen het roze, die zilveren dingen. Als je snapt wat ik bedoel...
ik vind hem/haar cool
[ Voor 12% gewijzigd door mydogisgone op 08-12-2004 08:30 ]
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
me zusje riep gisteren heel hard "oe dies lief !!!"
Dus dat zegt denk al genoeg
Dus dat zegt denk al genoeg
Deze mod ga ik voor mijn kleine dochtertje later maken. Goed moet ik eerst kinderen zien te krijgen en daarnaast ook nog is een dochter..maar dat geeft niet. Zeer sweet gedaan
Dat Kitty USB meetyp ding vind ik ook geniaal! Zeer stoer ...hoort ook zeker bij die case (oftwel..aanschaffen die hap)! Je zou ook nog het toetsenbord e.d kunnen modden zodat het er ongeveer zo uit komt te zien: http://www.dreamkitty.com...DK2000&Category_Code=COMP
Misschien kan je haar ook nog op voetjes zetten waar roze bont omheen zit ofz? Lijkt het net of het een echt poesje is
Voor de twijfelaars onder ons. Ik niet onzeker over mijn geaardheid hoor
100% straight 
Maar netjes gedaan! Compliments
Misschien kan je haar ook nog op voetjes zetten waar roze bont omheen zit ofz? Lijkt het net of het een echt poesje is

Voor de twijfelaars onder ons. Ik niet onzeker over mijn geaardheid hoor
Maar netjes gedaan! Compliments
[ Voor 17% gewijzigd door Rogues op 08-12-2004 13:15 ]
Verwijderd
Hmm, ik moet deze mod maar eens aan mijn vriendin laten zien.. Zij vind computers alleen maar lelijk en saai.
Ze is echter een liefhebber van alles wat roze is EN ze vind hello kitty geweldig, dus dit moet ze vast erg leuk vinden
Mijn complimenten Hello_Kitty! erg mooi gedaan!
(nu maar hopen dat mijn vriendin niet van mij gaat verlangen dat ik haar laptop ook roze ga verven
)

Ze is echter een liefhebber van alles wat roze is EN ze vind hello kitty geweldig, dus dit moet ze vast erg leuk vinden
Mijn complimenten Hello_Kitty! erg mooi gedaan!
(nu maar hopen dat mijn vriendin niet van mij gaat verlangen dat ik haar laptop ook roze ga verven
Misschien nog iets goed voor coolermaster die een overstock hebben van hun kasten met hun roze plexi deur en rose side window 
schitterende mod imho !
schitterende mod imho !
Een beetje verlies heb je altijd...
Heb je zelf geen CM of CiP??ik moet deze mod maar eens aan mijn vriendin laten zien.. Zij vind computers alleen maar lelijk en saai.
Dan zou ik haar die ook niet laten zien!!!!(nu maar hopen dat mijn vriendin niet van mij gaat verlangen dat ik haar laptop ook roze ga verven)
Revive the guild!
Ik vindt dit nog altijd een zeer mooie case.
vandaar dat ik hem ook een prijs heb gegeven op Fom ...
ik sta te wachten tot je de volgende maakt ( of deze nog gaat uitbreiden )
grtz,
Brubacker
vandaar dat ik hem ook een prijs heb gegeven op Fom ...
ik sta te wachten tot je de volgende maakt ( of deze nog gaat uitbreiden )
grtz,
Brubacker
Geweldig, vooral dat window. Rood strikje
Alleen.. die kitty's onder de bays, zijn dat je reset- en powerbutton? Het zal vast wel in je verhaal staan, maar ik zag zo snel alleen wat staan over de tiptoetsen van je kookplaat. Ik had niet zo echt zin om je hele verhaal door te lezen..
Ik had ze wat meer naar elkaar toe gedaan
En wat is dat nou?! Alleen je case rose? Waneer ga je de rest doen?
Alleen.. die kitty's onder de bays, zijn dat je reset- en powerbutton? Het zal vast wel in je verhaal staan, maar ik zag zo snel alleen wat staan over de tiptoetsen van je kookplaat. Ik had niet zo echt zin om je hele verhaal door te lezen..
Ik had ze wat meer naar elkaar toe gedaan
En wat is dat nou?! Alleen je case rose? Waneer ga je de rest doen?
[ Voor 11% gewijzigd door Dr. Donald op 08-12-2004 18:37 ]
Zeer mooie mod, ik heb the making of van dichtbij meegemaakt.
Die tiptoetsen zijn dus op basis van een QT160D, stroom voor de chip komt van de WOL lijn, ideaal, direct 5V.
Die tiptoetsen zijn dus op basis van een QT160D, stroom voor de chip komt van de WOL lijn, ideaal, direct 5V.
zeg maar , van HEEL dicht bijDenhomer schreef op woensdag 08 december 2004 @ 19:39:
Zeer mooie mod, ik heb the making of van dichtbij meegemaakt.
waren die tiptoetsen ook niet jou idee ?
Samen bedachtBrubacker schreef op woensdag 08 december 2004 @ 19:41:
[...]
zeg maar , van HEEL dicht bij
waren die tiptoetsen ook niet jou idee ?
Gezien al de comments over (nep)pels er rond ga ik mijn mening over kitscherig moeten herzien. De kleur hiervan is dan ook nog een vraag, iedereen zegt hier roze maar wit zou volgens mij de kleur wat breken.
Over die toetsen, ja ik heb ze opzettelijk zover uit elkaar gezet omdat ik zeker niet wou dat ze door een of ander foutje elkaar zouden verstoren.
PS: Brubacker, ga iemand anders stalken
Over die toetsen, ja ik heb ze opzettelijk zover uit elkaar gezet omdat ik zeker niet wou dat ze door een of ander foutje elkaar zouden verstoren.
PS: Brubacker, ga iemand anders stalken
leuk gedaan zeg!
Misschien nog een idee: die fans aan de voorkant zien er een beetje uit als ogen, misschien kun je daar iets van wenkbrauwen boven kliederen, of een katteneusje er tussenin
Misschien nog een idee: die fans aan de voorkant zien er een beetje uit als ogen, misschien kun je daar iets van wenkbrauwen boven kliederen, of een katteneusje er tussenin
ach...in een volgend leven lach je er om!
Verwijderd
T zijn bloemen!!0siris schreef op woensdag 08 december 2004 @ 20:16:
leuk gedaan zeg!
Jamaar...ooh.....hmm....ok
Kunnen het geen ogen zijn die op bloemen lijken dan?
(OK, it's official, ik snap vrouwen niet, en vrouwen snappen mij niet
[ Voor 14% gewijzigd door 0siris op 08-12-2004 20:24 ]
ach...in een volgend leven lach je er om!
Verwijderd
Hier kunnen die LIAN LI"S alla versteeg een puntje aan zuigen kwa de window-mod
Echt tof!
Zeker me smaak!
10 punten!
Echt tof!
Zeker me smaak!
10 punten!
Verwijderd
Erug origineel en mooi uitgewerkt. Vooral je manier van werken met je plexi op het zijpaneel is mooi.
als het bloemen zijn had ik er met kleur ook gewoon bloemen van gemaakt (als je van de achterkant hebt geverft kan dit helaas niet meer)
Konica Minolta Dynax 7D | Mijn foto gallery | Biglines.nl
Erg mooi! niet mijn stijl van concept maarja .
btw ,
Vrouwlijke tweaker?

ASL ?
btw ,
Vrouwlijke tweaker?
ASL ?
[ Voor 37% gewijzigd door Entity_Razer op 09-12-2004 14:06 ]
The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy
Ik vind et echt een leuke mod
top gedaan!
vooral die fan's en Hello Kitty.
Wat zou mijn vriendin dat leuk vinden
alleen jammer ik haar niet elke dag zie
( zie sig.
)
Wat zou mijn vriendin dat leuk vinden
[ Voor 10% gewijzigd door Jamaicaman op 09-12-2004 15:27 ]
Don't even think about it
Ik vind de case wel leuk itt al die stoere blauwe / groene lichtjes en staalharde mods
[ Voor 23% gewijzigd door Denhomer op 09-12-2004 17:07 ]
reactie van vriendin:
Het is ook een toonbeeld van vrolijkheid, dat steekt ook best af tegen veel donkere casemod's die je ziet.
Mooi gedaan, zeker voor een 1e mod!
Nette mod, hoewel het niks voor mij is vind ik hem toch wel leuk.aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah dat kitty poesding is leuk
Het is ook een toonbeeld van vrolijkheid, dat steekt ook best af tegen veel donkere casemod's die je ziet.
Mooi gedaan, zeker voor een 1e mod!
Eerste reactie: schattig
Tweede reactie: De Hello Kitty Factory uit The Simpsons
Tweede reactie: De Hello Kitty Factory uit The Simpsons
Verwijderd
Hoewel mijn vingers altijd jeuken wanneer ik hier mods zit te bekijken, durf ik het toch niet aan mijn Antec 3700BQE (toch geen lelijke kast al zeg ik het zelf) te bewerken met een dremel... Ik ben gezegend met twee linker handen en ik hou me dan ook wijzelijk bij het in elkaar zetten en zo stil mogelijk maken van pc's.Jelte,89 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 15:15:
[...]
Heb je zelf geen CM of CiP??
[...]
Dan zou ik haar die ook niet laten zien!!!!
Mijn vriendin was trouwens zoals verwacht zeer te spreken over de Pink kitty case.
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 11:08:
[...]
Hoewel mijn vingers altijd jeuken wanneer ik hier mods zit te bekijken, durf ik het toch niet aan mijn Antec 3700BQE (toch geen lelijke kast al zeg ik het zelf) te bewerken met een dremel... Ik ben gezegend met twee linker handen en ik hou me dan ook wijzelijk bij het in elkaar zetten en zo stil mogelijk maken van pc's.![]()
Mijn vriendin was trouwens zoals verwacht zeer te spreken over de Pink kitty case.
aaah wat schattig maar wel leuk, alleen de kleur
Ik heb hier 2 zusjes rondhuppelen die allebij de cas erg mooi gemod vonden, en kinderen zijn de meest kritische consumenten die er bestaan, nietwaar?
Klein puntje:
ik zie dat je een rode ccfl hebt gebruikt, kun je die miss vervangen door een witte met van die roze gekleurde (semi-) transparante inpakfolie???
dat zou denk ik bijdragen aan een nog overtuigender kitty-beleving
Klein puntje:
ik zie dat je een rode ccfl hebt gebruikt, kun je die miss vervangen door een witte met van die roze gekleurde (semi-) transparante inpakfolie???
dat zou denk ik bijdragen aan een nog overtuigender kitty-beleving
nu nog een notebook in dezelfde stijl 
Zoals deze:
Zoals deze:

Een beetje verlies heb je altijd...
* mr_petit stelt zijn monitor even bij......
zijn die hello kitty dingetjes op de voorkant nou de tiptoetsen?
(zo ja: über gevonden!)
de fanguards zijn ook erg netjes uitgezaagd.
zijn die hello kitty dingetjes op de voorkant nou de tiptoetsen?
(zo ja: über gevonden!)
de fanguards zijn ook erg netjes uitgezaagd.
[ Voor 18% gewijzigd door mr_petit op 12-12-2004 04:03 ]
"man is not truly one, but truly two,"
Je hebt echt teveel meuk van Hello Kitty, maar wat ik nu op nu.nl tegenkwam.
0110101001111010
Nog steeds mooi, maar hoe heb je die paint er zo strak opgekregen? En mijn post hierboven moet ik ff bijstellen. Rode ccfl's zijn gewoon roze... (mijn broertje heeft nu premod case met rood = roze).
wat een pimp-pc
de ultieme kast voor P.I.M.P'S:P
de ultieme kast voor P.I.M.P'S:P
2280wp WZW 5° - 4560wp NNO 10° - 1620wp ZZW 10° - 1125wp ZZW 48° - 1860wp ZZW 21° | Thermor Aeromax V4 270L | Daikin 3MXM40N - 3MXM52N | Hyundai Kona Electric Comfort Smart 64kWh
En je staat niet eens op de pcXperience........:)
Knap werk, kom je volgens mij niet vaak tegen vrouwelijke casemodders! tenminste ik dacht (bijna) nooit op dit forum.
Keep on the good work!
Het is inderdaad meer af met die pluisdingen
Knap werk, kom je volgens mij niet vaak tegen vrouwelijke casemodders! tenminste ik dacht (bijna) nooit op dit forum.
Keep on the good work!
Het is inderdaad meer af met die pluisdingen
Intel Core i7-4790, 16GB DDR3-1600, 512GB SSD, GTX2060
Vind de bontoplossing wel aardig, alleen zou wit idd mooier zijn... Ook zou ik alle ribben van de case hebben gedaan, ipv de 5 die je nu gedaan hebt...
Je schreef dat de kast erg warm werd, is dat nog steeds zo? Of zelfs nog erger door het "bont"? Anders misschien een X aantal extra fans achterin modden?
It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.
<!--Pooess..poes, poes, poes ,poes...-->
[ Voor 68% gewijzigd door Sprite_tm op 29-05-2005 18:13 ]
void main(){ printf("Hello tweakers!"); }
Die paint is zo glad omdat ik de binnenkant van het plexiglas heb geschilderd. Als je het goed ontvet en voorzichtig spuit ziet het er langst buiten mooi en glad uit, maar als je bijvoorbeeld mijn zijpaneel langst de binnenkant zou bekijken zie je echt wel alle stofjes en vuiltjes. Zolang de eerste laag netjes is, is alles netjes. Tot zover mijn betoog voor het spraypainten van pexiglasheadhunternl schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 20:55:
Nog steeds mooi, maar hoe heb je die paint er zo strak opgekregen? En mijn post hierboven moet ik ff bijstellen. Rode ccfl's zijn gewoon roze... (mijn broertje heeft nu premod case met rood = roze).
Dat zei mijn vriend ook, jammergenoeg was mijn hoekprofiel op. Ik heb nog genoeg pels over dus dat kan ik een van de komende weken nog wel eens afwerken. En de kleur, de dubbelzijdge tape kan voorzichtig losgemaakt worden dus deze winter kan ik gewoon witte pels gaan halen en dan kunnen we zien hoe dat staat (snowkittyGr0wLiThE schreef op zondag 29 mei 2005 @ 00:37:
Vind de bontoplossing wel aardig, alleen zou wit idd mooier zijn... Ook zou ik alle ribben van de case hebben gedaan, ipv de 5 die je nu gedaan hebt...
De case werdt zo warm zoen ik mijn eerste frontpaneel zonder fans moneerde, nadat ik de bloemetjes er heb laten uitlaseren en de ledfans heb gemoneerd blijft hij netjes achter in de 40° hangen. De pels die er nu rond zit maakt eigenlijk niet erg veel verschil, misschien een paar graden maar niks dramatisch.Kaaswagen schreef op zondag 29 mei 2005 @ 00:49:
Je schreef dat de kast erg warm werd, is dat nog steeds zo? Of zelfs nog erger door het "bont"? Anders misschien een X aantal extra fans achterin modden?
Verwijderd
offtopic:
W000t?! Dit moet wel een van de meest aaibare mods ooit zijn
.
Heb je hem wel getemd?
W000t?! Dit moet wel een van de meest aaibare mods ooit zijn
Heb je hem wel getemd?
Zou je die voorkant niet nog eens spuiten? Ik kan er volgens mij doorheen kijken, voor de rest echt een mooie mod
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2005 08:12 . Reden: offtoPPic = offtopic :P ]
Beetje laat (ben dit weekeind weggeweest), maar ik heb even *update* in de title gezet. Mooie mod btw, mijn aaibaarheidsfactormeter slaat compleet uit
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
Omg... ik wil ook zo'n vriendin die kan casemodden 
Maar ziet er zeer strak en netjes uit... alleen roze bont.. zou dat niks zijn ? Lijkt me nog mooier als wit eigenlijk
Maar ziet er zeer strak en netjes uit... alleen roze bont.. zou dat niks zijn ? Lijkt me nog mooier als wit eigenlijk
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Ik ga de advocaten van Sanrio op mijn dak krijgen als ik het in productie breng
Mannen en kleurenApen-nootjes schreef op zondag 29 mei 2005 @ 19:00:
Omg... ik wil ook zo'n vriendin die kan casemodden

Roze op roze gaat volgens mij TE roze zijn, het huidige paars en het (misschien) toekomstige wit breken dat pure pink een beetje. Met roze bont wordt het volgens mij net een suikerspin
Waar ben je mee bezig?? Al die oude topics omhoog te kicken.

Pagina: 1