[CM] Pink kitty case *update*

Pagina: 1
Acties:
  • 2.993 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.hellokitty.be/img/kittycase.png

Voor mijn eerste casemod wou ik mijn oude beige aopen KF45 wat mooier/schattiger maken. Het probleem bij Aopen is dat ze voor hun PC's er vaak een afschuwelijk plastic front voorzetten.

PC SPECS

AMD Athlon XP 2500+
Point Of View FX5200 128 DDR 64bit DVI TVout Retail
EPOX 8RDA+ SA ultra400
30 GB + 120 GB Maxtor
Xilence 400 Watt
Apacer 256MB DDR400

Vooraf

Dit is dus waarmee ik begonnen ben, ik heb iets van een 5 jaar met dit geval gewerkt en toen ik wou beginnen met casemodden heeft het voorpaneel me altijd afgeschrikt.
Afbeeldingslocatie: http://www.aopen.nl/Products/images/Housing/images/kf45a_b.jpg

Dus het voorpaneel moest verdwijnen, dit ging dus vervangen worden door plexi die langs de achterkant gespoten wordt. Dit geeft een mooi glimmend effectje maar zorgt natuurlijk voor meer problemen.
Knoppen boren in plexi zonder professioneel materiaal is afschuwelijk moeilijk. Gelukkig heb ik een vriend met wat electronicakennis en geinspireerd door de electrische kookplaat zijn de aan/uit knop en de resetknop vervangen door tiptoetsen.
Nu het idee voor het frontpaneel volledig uitgewerkt was moest er iets komen voor de zijpanelen, een window is leuk maar als je een hello kitty hoofdje uitzaagt herkent niemand het nog als een kitty. Een applique is leuk maar nogal kleurloos en met mijn gebrek aan ervaring is spraypainten op metaal gedoemd te mislukken. Als je op de achterkant van plexi spuit zie je langst de voorkant de kleine stofjes hier en daar niet. Dus waarom de rest ook niet zo gemakkelijk oplossen. Ontmantelen die kast dus.

Werkwijze

Het plan is er nu al. Het eerste dat moest gebeuren is plexi netjes op maat zagen en er gaatjes op de juiste plaats in boren. Hiervoor gewoon een dremel en een vaste hand nodig gehad. 3 mm plexi was de perfecte lengte om het zelf nog goed te kunnen uitsnijden en toch stevig genoeg te zijn.
Het monteren gebeurde bij front paneel en toppaneel rechtstreeks op het metaal van de kast zelf, bouten erin en afwerken met dopmoeren. De zijpanelen waren lastiger, er was gewoon geen metaal meer waar alles op vastgeschroefd kon worden. Als oplossing heb ik hier aluminium latjes op de juiste lengte gezaagd, gaten in geboord en eerst met ducktape in de kast gehangen. Hoe sterk en stevig ducktape ook mag zijn, het is niet goed genoeg om de latten tegen te houden als je er wat druk op zet om de bouten vast te zetten. Het duurde dus niet lang voor de tape was vervangen door velcro. Het is nog altijd niet ideaal maar toch iets beter dan de ducktape. De reden dar ik de latjes niet gewoon vastlijm/soldeer/las is dat de ruimte ertussen net te klein is om bijvoorbeeld een nieuw moederbord in te plaatsen.
Ok alles is klaar om gemonteerd te worden maar er moet nog geverfd worden. Weinig mensen realiseren zich hoe moeilijk het is om de juiste kleur roze te vinden, zeker in spuitbus. Maar het spuiten op zich is makkelijk, tot je er een window in wilt krijgen. Ik wil dus een hello kitty face op mijn kast. Appliques in die vorm zijn ook zeldzaam maar met doorzichtig stickerpapier en een inktjet printer kan het makkelijk zelf gemaakt worden. Dit gaat dus aan de achterkant van de kast geplakt worden, gemaskeerd worden en dan gespoten.
Natuurlijk kan er niks gemakkelijk gaan, de sticker is gevoelig voor water er de enige manier om een sticker netjes zonder bubbels aan te brengen is, ... water. Met zo weinig mogelijk water en engelengeduld lukt het toch om de sticker netjes aan te brengen. Ik zag een paar kleine luchtbellen maar die zijn er op mysterieuze wijze na een tijdje uit verdwenen. Ik ga niet verder in detail gaan over het spuiten en monteren, ik neem aan dat de meeste zich wel iets kunnen inbeelden en anders vraag je het maar. Ook over de tiptoetsen ga ik niet echt uitbreiden, ik weet dat er chips met timerfunctie en draden in zitten, dat de contactpunten uit metalen rondellen gemaakt is en dat dit knutselwerkje zijn voeding via de WOL-poort komt.

Het resultaat

Yay in eerste instantie lijkt de kitty case af. Ik ben er redelijk tevreden over maar als ik het aanzet creëert de PC veel te veel warmte (68°). Door het voltage wat naar beneden te halen krijg ik er ongeveer 5° af en dit is net genoeg om de PC niet constant te laten uitvallen door oververhitting.
Een ander mirakel komt weer net op tijd. Via inkoopacties.net is er een IA voor het graveren en met laser uitsnijden van plexi. Na alles terug op te meten en het ontwerpen van een fanguard in bloemmotief laat ik dus een nieuw frontpaneel maken.
Als ik het terugkrijg is het werk perfect, ook de baycovers zijn nu perfect op maat en ik heb geen last van openingen en spleten tussen de drives. De fanguards zijn ideaal en nu moet er enkel nog maar weer eens een deel van het frame van onze aopen verwijderd worden. Dit gaat relatief makkelijk met de combinatie, decoupeer-, ijzerzaag en boormachine.
Als fans kies ik voor rode ledfans, voor verlichting heb ik een roze CCFL gebruikt en om de toetsen aan te duiden heb ik (natuurlijk) hello kitty stickers gebruikt. Ziehier de foto's

Afbeeldingslocatie: http://www.hellokitty.be/img/thumbnails/thumb_DSC00223.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.hellokitty.be/img/thumbnails/thumb_DSC00224.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.hellokitty.be/img/thumbnails/thumb_DSC00225.JPG

Ja de draden in de kast zijn een spinnenweb, maar zodra ik tijd heb van ik van plan de power te sleaven met (wat anders) rode sleaving. Nog een ander plan voor als ik nog eens tijd heb is het afwerken van de randen. Hier en daar zijn openingen en spleten tussen de panelen, ik zoek een manier om deze de netjes te verbergen, pluche of iets dergelijks lijkt een mogelijke oplossing maar is denk ik nogal kitscherig

De update :)

Ik heb nu bijna een jaar niet echt veel meer aan mijn case gedaan, toch bleef iets me storen. De randen waren niet zo netjes en smooth als ik zou willen.
Nu kan je heel veel polijsten en schuren om randen van plexi volledig spiegelglad te krijgen maar ik heb maar voor een "luie" oplossing gekozen: Hoekprofielen bedekt met nepbont.

Ik was eigenlijk op zoek naar wit bont maar volgens de stoffenwinkel was dit enkel in de winter te krijgen. :| Mijn tweede keuze is dus gevallen op paars, op de fotos lijkt het meer op bruin maar als het licht erop valt is het wel degelijk paars. De hoekprofielen zijn gewoon van plastic en op maat gezaagd en dan de reepjes bont erop vastgemaakt met dubbelzijdige tape.

Dus nu, de aaibare Kittycase O+

Afbeeldingslocatie: http://www.hellokitty.be/img/thumbnails/tn_DSC00589.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.hellokitty.be/img/thumbnails/tn_DSC00590.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.hellokitty.be/img/thumbnails/tn_DSC00591.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.hellokitty.be/img/thumbnails/tn_DSC00592.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.hellokitty.be/img/thumbnails/tn_DSC00594.JPG

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2005 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ziet er wel leuk uit, kan je alleen de plaatjes iets kleiner maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
Ik vind het wel een mooie case. Ik zou wel je cables sleeven zodat je in je venstertje 1 soort kabelkleur krijgt. Voor de rest vind ik hem goed gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Wel netjes gedaan alleen ik houd persoonlijk wel van een gevormd voorpaneel mja das een kwestie van smaak :)

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Mooi gedaan! :)
Alleen heb je misschien ook nog plaatjes terwijl je bezig bent? Geeft denk ik toch meer irndruk hoe je alles precies deed. En kleur, tsjah :9 , maar het hoort zeker wel bij kitty! :Y)
Erg mooie maar gewaagde mod. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peddro
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-08-2023

peddro

Iets met muziek & ontwerp.

leuke mod.

wel roze cablesleeving spul kopen he :P

dan is ie helemaal af... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:51
orgineel, heel orgineel alleen is het niet helemaal mijn soort van case 8)

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hehe die comments over de kleur had ik al verwacht bende macho's :P
Jammer genoeg heb ik geen fotos van the work in progress. Ook de cable sleeving gaat ff moetten wachten ik heb momenteel niet echt de tijd om alles los te schroeven en te sleeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie uitvoering met aparte stijl :)

Voor wat betreft de kabelbende, wellicht dat de purple sleeving er mooi bijpast (zie oa CME Faq).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er erg lief uit, alleen mis je nog 1 crucieel accessoire:

de Hello Kitty USB hub:
http://www.dreamkitty.com...FB109141&Category_Code=HK

tiept mee met alles dat je tiept, linker pootje voor de linker helft van het toetsenbord en linker muisknop , en het rechter pootje voor de rechter helft en de rechter muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, het is weer eens wat anders dan alle zo duister mogelijk gemodde pc's met blauw licht en zwarte panelen e.d.
Die kitty in de zijkant is wel erg mooi gelukt vind ik :)
Alleen... 67°C is echt niet normaal. Zelfs mijn 2500+ die met het voltage op 1,92 op 3000+ draait (2175MHz geloof ik) wordt stressed 'maar' 51°C met de standaard AMD koeler. En ik heb ook maar 2 intakes. Weet je zeker dat die koeler er recht op zit? En er zitten in de achterkant wel outtakes neem ik aan? Anders zou dat het probleem kunnen zijn. Wat is je case temp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 19:16:
Alleen... 67°C is echt niet normaal. Zelfs mijn 2500+ die met het voltage op 1,92 op 3000+ draait (2175MHz geloof ik) wordt stressed 'maar' 51°C met de standaard AMD koeler. En ik heb ook maar 2 intakes. Weet je zeker dat die koeler er recht op zit? En er zitten in de achterkant wel outtakes neem ik aan? Anders zou dat het probleem kunnen zijn. Wat is je case temp?
Die 67° was voor ik de twee voorste intakes plaatste, nu die er staan kont hij niet meer boven de 50°, gelukkig maar. Voor ik begon te modden had de PC geen extra koeling nodig, ik heb het isolerend effect van plexi onderschat denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-09 11:44
Ziet er goed uit, mooie paintjob, het zijpaneel vind ik ook erg mooi gedaan!
Nu alleen nog ff de kabels sleeven met roze sleeving.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Hello Kitty!!!!!!!!!

Mooie Kast!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sweeeeeeeeeet hehe

Erg orgineel O+ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

echt netjes gedaan :) en mensen die miepen over de kleur moeten maar eventjes opzouten ofzo ;)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey!
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:10
Liev! O+

Nette mod, vooral de window is erg goed gelukt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

schattig :> meer weet ik niet te zeggen :D
Die streepjes op de bay's zijn van de plaklaag er achter ofzo? Wel jammer dat dat een beetje doorschijnt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 17:40

ReseTTim

Chocolate addicted

ik vind hem heel erg leuk en origineel..

het window is ook zeer netjes en origineel :Y) kortom mooie mod ga zo door :P

komt er nog iets van een logo op de front van hello kitty?
mmh op de foto klikken helpt ;) :D

[ Voor 11% gewijzigd door ReseTTim op 07-12-2004 23:45 ]

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Foto 1: Vage kleuren bij de drives. Zelfde geldt voor Foto 3. Is lichter van kleur.

Verder wel grappige mod. Vind 'm zelf iet-wat saai. Het front van de AOpen vond ik nog mooier maar wel veel lef dat je zoiets durft te maken zeg :P

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Laatst online: 07:51
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 19:30:
[...]

Die 67° was voor ik de twee voorste intakes plaatste, nu die er staan kont hij niet meer boven de 50°, gelukkig maar. Voor ik begon te modden had de PC geen extra koeling nodig, ik heb het isolerend effect van plexi onderschat denk ik.
zit er wel goede koelpasta tussen? 8)7

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
Ziet er leuk uit alleen zou ik een andere oplossing proberen te vinden voor die dopmoeren (camoufleren op de eoa manier). Ze zijn nogal groot en steken zo af tegen het roze, die zilveren dingen. Als je snapt wat ik bedoel... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:55

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

ik vind hem/haar cool :D

[ Voor 12% gewijzigd door mydogisgone op 08-12-2004 08:30 ]

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lieve mod! Alleen, istie al aaibaar? Of moet dat nog komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:01

sapphire

Die-hard pruts0r

me zusje riep gisteren heel hard "oe dies lief !!!"
Dus dat zegt denk al genoeg :)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogues
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-10-2024
Deze mod ga ik voor mijn kleine dochtertje later maken. Goed moet ik eerst kinderen zien te krijgen en daarnaast ook nog is een dochter..maar dat geeft niet. Zeer sweet gedaan :) Dat Kitty USB meetyp ding vind ik ook geniaal! Zeer stoer ...hoort ook zeker bij die case (oftwel..aanschaffen die hap)! Je zou ook nog het toetsenbord e.d kunnen modden zodat het er ongeveer zo uit komt te zien: http://www.dreamkitty.com...DK2000&Category_Code=COMP
Misschien kan je haar ook nog op voetjes zetten waar roze bont omheen zit ofz? Lijkt het net of het een echt poesje is O-)

Voor de twijfelaars onder ons. Ik niet onzeker over mijn geaardheid hoor :P 100% straight ;)

Maar netjes gedaan! Compliments

[ Voor 17% gewijzigd door Rogues op 08-12-2004 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik moet deze mod maar eens aan mijn vriendin laten zien.. Zij vind computers alleen maar lelijk en saai. |:(

Ze is echter een liefhebber van alles wat roze is EN ze vind hello kitty geweldig, dus dit moet ze vast erg leuk vinden :)

Mijn complimenten Hello_Kitty! erg mooi gedaan!

(nu maar hopen dat mijn vriendin niet van mij gaat verlangen dat ik haar laptop ook roze ga verven :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:48
Misschien nog iets goed voor coolermaster die een overstock hebben van hun kasten met hun roze plexi deur en rose side window :)

schitterende mod imho !

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

ik moet deze mod maar eens aan mijn vriendin laten zien.. Zij vind computers alleen maar lelijk en saai. |:(
Heb je zelf geen CM of CiP??
(nu maar hopen dat mijn vriendin niet van mij gaat verlangen dat ik haar laptop ook roze ga verven :+ )
Dan zou ik haar die ook niet laten zien!!!! >:)

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er znetjes uit...
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
ziet er goed (en vooral schattig) uit :9, ech mooi gedaan
eindelijk eens een vrouwelijke tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubacker
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-12-2024
Ik vindt dit nog altijd een zeer mooie case.
vandaar dat ik hem ook een prijs heb gegeven op Fom ... :D
ik sta te wachten tot je de volgende maakt ( of deze nog gaat uitbreiden )
grtz,
Brubacker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Donald
  • Laatst online: 19:51
Geweldig, vooral dat window. Rood strikje _/-\o_

Alleen.. die kitty's onder de bays, zijn dat je reset- en powerbutton? Het zal vast wel in je verhaal staan, maar ik zag zo snel alleen wat staan over de tiptoetsen van je kookplaat. Ik had niet zo echt zin om je hele verhaal door te lezen.. :+
Ik had ze wat meer naar elkaar toe gedaan

En wat is dat nou?! Alleen je case rose? Waneer ga je de rest doen? :P

[ Voor 11% gewijzigd door Dr. Donald op 08-12-2004 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denhomer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-06 11:19

Denhomer

Doh !

Zeer mooie mod, ik heb the making of van dichtbij meegemaakt.
Die tiptoetsen zijn dus op basis van een QT160D, stroom voor de chip komt van de WOL lijn, ideaal, direct 5V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubacker
  • Laatst online: 29-12-2024
Denhomer schreef op woensdag 08 december 2004 @ 19:39:
Zeer mooie mod, ik heb the making of van dichtbij meegemaakt.
Die tiptoetsen zijn dus op basis van een QT160D, stroom voor de chip komt van de WOL lijn, ideaal, direct 5V.
zeg maar , van HEEL dicht bij ;)

waren die tiptoetsen ook niet jou idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denhomer

Denhomer

Doh !

Brubacker schreef op woensdag 08 december 2004 @ 19:41:
[...]

zeg maar , van HEEL dicht bij ;)

waren die tiptoetsen ook niet jou idee ?
Samen bedacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gezien al de comments over (nep)pels er rond ga ik mijn mening over kitscherig moeten herzien. De kleur hiervan is dan ook nog een vraag, iedereen zegt hier roze maar wit zou volgens mij de kleur wat breken.

Over die toetsen, ja ik heb ze opzettelijk zover uit elkaar gezet omdat ik zeker niet wou dat ze door een of ander foutje elkaar zouden verstoren.

PS: Brubacker, ga iemand anders stalken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0siris
  • Laatst online: 07-09 01:51
leuk gedaan zeg!
Misschien nog een idee: die fans aan de voorkant zien er een beetje uit als ogen, misschien kun je daar iets van wenkbrauwen boven kliederen, of een katteneusje er tussenin :)

ach...in een volgend leven lach je er om!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0siris schreef op woensdag 08 december 2004 @ 20:16:
leuk gedaan zeg!
Misschien nog een idee: die fans aan de voorkant zien er een beetje uit als ogen, misschien kun je daar iets van wenkbrauwen boven kliederen, of een katteneusje er tussenin :)
T zijn bloemen!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ogen??? Leuk ideetje maar ik heb nog zo men best gedaan om die fans op 2 bloemetjes te laten lijken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0siris
  • Laatst online: 07-09 01:51
Jamaar...ooh.....hmm....ok
Kunnen het geen ogen zijn die op bloemen lijken dan? :P
(OK, it's official, ik snap vrouwen niet, en vrouwen snappen mij niet :+)

[ Voor 14% gewijzigd door 0siris op 08-12-2004 20:24 ]

ach...in een volgend leven lach je er om!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier kunnen die LIAN LI"S alla versteeg een puntje aan zuigen kwa de window-mod :9~

Echt tof!
Zeker me smaak!
10 punten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erug origineel en mooi uitgewerkt. Vooral je manier van werken met je plexi op het zijpaneel is mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biglines
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-02-2011

Biglines

Biglines.nl

als het bloemen zijn had ik er met kleur ook gewoon bloemen van gemaakt (als je van de achterkant hebt geverft kan dit helaas niet meer)

Konica Minolta Dynax 7D | Mijn foto gallery | Biglines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity_Razer
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-03 10:56
Erg mooi! niet mijn stijl van concept maarja .

btw ,
Vrouwlijke tweaker? :>

:)

ASL ? :p O+

;)

[ Voor 37% gewijzigd door Entity_Razer op 09-12-2004 14:06 ]

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk, zo zie je maar dat er ook tweakers zijn met vrouwlijke kanten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamaicaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik vind et echt een leuke mod :) top gedaan! :Y) vooral die fan's en Hello Kitty.
Wat zou mijn vriendin dat leuk vinden :) alleen jammer ik haar niet elke dag zie ;) ( zie sig. ;) )

[ Voor 10% gewijzigd door Jamaicaman op 09-12-2004 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi kassie Hello_Kitty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denhomer

Denhomer

Doh !

Don't even think about it ;)

Ik vind de case wel leuk itt al die stoere blauwe / groene lichtjes en staalharde mods

[ Voor 23% gewijzigd door Denhomer op 09-12-2004 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackIce
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-07 15:18
reactie van vriendin:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah dat kitty poesding is leuk O+
Nette mod, hoewel het niks voor mij is vind ik hem toch wel leuk.
Het is ook een toonbeeld van vrolijkheid, dat steekt ook best af tegen veel donkere casemod's die je ziet.
Mooi gedaan, zeker voor een 1e mod! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Eerste reactie: schattig O+

Tweede reactie: De Hello Kitty Factory uit The Simpsons :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jelte,89 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 15:15:
[...]

Heb je zelf geen CM of CiP??

[...]

Dan zou ik haar die ook niet laten zien!!!! >:)
Hoewel mijn vingers altijd jeuken wanneer ik hier mods zit te bekijken, durf ik het toch niet aan mijn Antec 3700BQE (toch geen lelijke kast al zeg ik het zelf) te bewerken met een dremel... Ik ben gezegend met twee linker handen en ik hou me dan ook wijzelijk bij het in elkaar zetten en zo stil mogelijk maken van pc's. :P

Mijn vriendin was trouwens zoals verwacht zeer te spreken over de Pink kitty case. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 11:08:
[...]

Hoewel mijn vingers altijd jeuken wanneer ik hier mods zit te bekijken, durf ik het toch niet aan mijn Antec 3700BQE (toch geen lelijke kast al zeg ik het zelf) te bewerken met een dremel... Ik ben gezegend met twee linker handen en ik hou me dan ook wijzelijk bij het in elkaar zetten en zo stil mogelijk maken van pc's. :P

Mijn vriendin was trouwens zoals verwacht zeer te spreken over de Pink kitty case. :)
:) pak dan toch een leuk oud kastje, en ga daar mee aan de slag. een hand is nooit te oud om te leren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syo
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09-2008

syo

Verfant bmx'er

aaah wat schattig maar wel leuk, alleen de kleur 8)

Tik lekker mee :) Klik, klik, klikkerde klik!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Laatst online: 10-09 23:10

Technicality

Vliegt rechtsom...

Ik heb hier 2 zusjes rondhuppelen die allebij de cas erg mooi gemod vonden, en kinderen zijn de meest kritische consumenten die er bestaan, nietwaar?

Klein puntje:
ik zie dat je een rode ccfl hebt gebruikt, kun je die miss vervangen door een witte met van die roze gekleurde (semi-) transparante inpakfolie???

dat zou denk ik bijdragen aan een nog overtuigender kitty-beleving :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:48
nu nog een notebook in dezelfde stijl :)
Zoals deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.nasty-jump.be/psykoman/kittybook.jpg

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:28

mr_petit

opperprutser

* mr_petit stelt zijn monitor even bij......

zijn die hello kitty dingetjes op de voorkant nou de tiptoetsen?
(zo ja: über gevonden!)

de fanguards zijn ook erg netjes uitgezaagd.

[ Voor 18% gewijzigd door mr_petit op 12-12-2004 04:03 ]

"man is not truly one, but truly two,"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yotta
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09 15:58

Yotta

0110101001111010

Je hebt echt teveel meuk van Hello Kitty, maar wat ik nu op nu.nl tegenkwam. B)

Afbeeldingslocatie: http://www.nu.nl/img.db?455698+s(187!x276!)

0110101001111010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Necropost :)

Update in topicstart :) (zoek het pluizige ding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Laatst online: 10-09 23:10

Technicality

Vliegt rechtsom...

Nog steeds mooi, maar hoe heb je die paint er zo strak opgekregen? En mijn post hierboven moet ik ff bijstellen. Rode ccfl's zijn gewoon roze... (mijn broertje heeft nu premod case met rood = roze).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouzziej
  • Laatst online: 08:25
wat een pimp-pc :Y)
de ultieme kast voor P.I.M.P'S:P

2280wp WZW 5° - 4560wp NNO 10° - 1620wp ZZW 10° - 1125wp ZZW 48° - 1860wp ZZW 21° | Thermor Aeromax V4 270L | Daikin 3MXM40N - 3MXM52N | Hyundai Kona Electric Comfort Smart 64kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smht
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-05 11:32
En je staat niet eens op de pcXperience........:)

Knap werk, kom je volgens mij niet vaak tegen vrouwelijke casemodders! tenminste ik dacht (bijna) nooit op dit forum.

Keep on the good work!
Het is inderdaad meer af met die pluisdingen :)

Intel Core i7-4790, 16GB DDR3-1600, 512GB SSD, GTX2060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:45
Vind de bontoplossing wel aardig, alleen zou wit idd mooier zijn... Ook zou ik alle ribben van de case hebben gedaan, ipv de 5 die je nu gedaan hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:19
Je schreef dat de kast erg warm werd, is dat nog steeds zo? Of zelfs nog erger door het "bont"? Anders misschien een X aantal extra fans achterin modden? :)

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• un1ty
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-06 22:16

un1ty

Join the Arena!

<!--Pooess..poes, poes, poes ,poes...-->
Modbreak:Zulk commentaar laat je in 't vervolg maar achterwege. Als je niets nuttigs te zeggen hebt, post dan niets.

[ Voor 68% gewijzigd door Sprite_tm op 29-05-2005 18:13 ]

void main(){ printf("Hello tweakers!"); }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
headhunternl schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 20:55:
Nog steeds mooi, maar hoe heb je die paint er zo strak opgekregen? En mijn post hierboven moet ik ff bijstellen. Rode ccfl's zijn gewoon roze... (mijn broertje heeft nu premod case met rood = roze).
Die paint is zo glad omdat ik de binnenkant van het plexiglas heb geschilderd. Als je het goed ontvet en voorzichtig spuit ziet het er langst buiten mooi en glad uit, maar als je bijvoorbeeld mijn zijpaneel langst de binnenkant zou bekijken zie je echt wel alle stofjes en vuiltjes. Zolang de eerste laag netjes is, is alles netjes. Tot zover mijn betoog voor het spraypainten van pexiglas :)
Gr0wLiThE schreef op zondag 29 mei 2005 @ 00:37:
Vind de bontoplossing wel aardig, alleen zou wit idd mooier zijn... Ook zou ik alle ribben van de case hebben gedaan, ipv de 5 die je nu gedaan hebt...
Dat zei mijn vriend ook, jammergenoeg was mijn hoekprofiel op. Ik heb nog genoeg pels over dus dat kan ik een van de komende weken nog wel eens afwerken. En de kleur, de dubbelzijdge tape kan voorzichtig losgemaakt worden dus deze winter kan ik gewoon witte pels gaan halen en dan kunnen we zien hoe dat staat (snowkitty :P).
Kaaswagen schreef op zondag 29 mei 2005 @ 00:49:
Je schreef dat de kast erg warm werd, is dat nog steeds zo? Of zelfs nog erger door het "bont"? Anders misschien een X aantal extra fans achterin modden? :)
De case werdt zo warm zoen ik mijn eerste frontpaneel zonder fans moneerde, nadat ik de bloemetjes er heb laten uitlaseren en de ledfans heb gemoneerd blijft hij netjes achter in de 40° hangen. De pels die er nu rond zit maakt eigenlijk niet erg veel verschil, misschien een paar graden maar niks dramatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
W000t?! Dit moet wel een van de meest aaibare mods ooit zijn :D .

Heb je hem wel getemd? :+

Zou je die voorkant niet nog eens spuiten? Ik kan er volgens mij doorheen kijken, voor de rest echt een mooie mod _/-\o_ .

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2005 08:12 . Reden: offtoPPic = offtopic :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprite_tm
  • Laatst online: 11-08 04:52

Sprite_tm

Semi-Chinees

Beetje laat (ben dit weekeind weggeweest), maar ik heb even *update* in de title gezet. Mooie mod btw, mijn aaibaarheidsfactormeter slaat compleet uit ;)

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Laatst online: 17:55
mijn vriendin wilt de replica ervan.... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Omg... ik wil ook zo'n vriendin die kan casemodden :P

Maar ziet er zeer strak en netjes uit... alleen roze bont.. zou dat niks zijn ? Lijkt me nog mooier als wit eigenlijk :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gipsy King schreef op zondag 29 mei 2005 @ 18:47:
mijn vriendin wilt de replica ervan.... :>
Ik ga de advocaten van Sanrio op mijn dak krijgen als ik het in productie breng ;)
Apen-nootjes schreef op zondag 29 mei 2005 @ 19:00:
Omg... ik wil ook zo'n vriendin die kan casemodden :P
Maar ziet er zeer strak en netjes uit... alleen roze bont.. zou dat niks zijn ? Lijkt me nog mooier als wit eigenlijk :)
Mannen en kleuren :X
Roze op roze gaat volgens mij TE roze zijn, het huidige paars en het (misschien) toekomstige wit breken dat pure pink een beetje. Met roze bont wordt het volgens mij net een suikerspin :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow... dat is wel heel erg faud! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:59
Waar ben je mee bezig?? Al die oude topics omhoog te kicken. 8)7 :?
Pagina: 1