Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3
Verwijderd
Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN
maar jullie kennen het probleem wel?
harry wat bedoel je met atx kwestie?
Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3
Verwijderd
Pas nog had een vriend van mij die dit ook niet wist, een harde schijf en een AGPkaart om zeep geholpen.
Hij was gewend om net als bij de AT factor, direct na het uitzetten, onderdelen te wisselen om te proberen.
Mzzl, LG
Experience has taught me that interest begets expectation, and expectation begets disappointment, so the key to avoiding disappointment is to avoid interest.
Als ik hem uit zet weet ik ook zeker dat hij uit is. Beter idee voor mij.
Verwijderd
Die van mij blijft ook altijd aan als ik de PC uitdoe...
Kan je NumLock (als je dat dus bedoelt) niet gewoon uitzetten voordat je 'm uitzet?
want dan kun je soms wel met een jumpertje op je mobo dat (hardwarematig) uitzetten. Op mijn MSI K7T266 Pro2 iig wel.
Op maandag 03 april 2000 19:30 schreef harry het volgende:
Ik denk dat dat een ATX kwestie is, je kunt ook ff de stekker er uit trekken van de spanning, is wel zo veilig, anders blijft er de hele tijd een kleine spanning op je voeding en mobo staan...
ER staat altijd stroom op je ATX mobo, en dat is ook de bedoeling. En het maakt voor de veiligheid niets uit.
Het probleem zoals jpm omschrijft heb ik zelf meegemaakt op een ABIT-BE6 en op mijn werk met sommige moederborden.
De truck was: Biosflash.
Dan was het over, dus dat zou ik sowieso doen.
Verwijderd
Gewoon default values inladen
Verwijderd
Kijk maar eens op de web-site: Bios-flash lost dit probleem op (en heeft niets te maken met start-up-on-keypress)...
Succes
Verwijderd
en dat elke keer? gekkewerk.. koop gewoon zo'n stekkerdoos met een rode schakelaar dan is de spanning er direct overal van afOp maandag 03 april 2000 18:48 schreef sjeemz het volgende:
ff bij 't uitzetten van de PC 't toetsenbord-stekkertje lostrekken?