Ey tweakers,
Ik zit met een irritant probleem. Telkens als ik een *.mp3, een *.doc en nog wel andere dingen wil openen of rechtsklikken, wacht m'n comp ongeveer 5 seconden voordat hij iets doet. in die 5 seconden zie ik zo'n zandlopertje. Ik kan de muis dan nog wel bewegen, maar als ik ergens op klik gebeurt er niks. Na 5 seconden gaat-ie gewoon verder.
Het is een kwaaltje dat-ie de laatste tijd heeft, en het lijkt op een script in het register ofzo
Ik heb al spyware enzo gedelete met ad-aware en hijackthis, en ik heb al de nieuwste drivers enzo, maar het mocht allemaal niet baten.
M'n specs:
Asus P4PE-X,
P4 2,6 ghz HT,
512 mb kingston PC3200,
80 GB samsung, waarvan 16,1 gig beschikbaar,
dvd+-writer,
terratec 5.1 kaartje,
Geforce 6800LE,
enlight 300W voeding,
en misschien het belangrijkste: windows XP SP1.
Weten jullie een oplossing voor m'n luxeprobleem?
Ik zit met een irritant probleem. Telkens als ik een *.mp3, een *.doc en nog wel andere dingen wil openen of rechtsklikken, wacht m'n comp ongeveer 5 seconden voordat hij iets doet. in die 5 seconden zie ik zo'n zandlopertje. Ik kan de muis dan nog wel bewegen, maar als ik ergens op klik gebeurt er niks. Na 5 seconden gaat-ie gewoon verder.
Het is een kwaaltje dat-ie de laatste tijd heeft, en het lijkt op een script in het register ofzo
Ik heb al spyware enzo gedelete met ad-aware en hijackthis, en ik heb al de nieuwste drivers enzo, maar het mocht allemaal niet baten.
M'n specs:
Asus P4PE-X,
P4 2,6 ghz HT,
512 mb kingston PC3200,
80 GB samsung, waarvan 16,1 gig beschikbaar,
dvd+-writer,
terratec 5.1 kaartje,
Geforce 6800LE,
enlight 300W voeding,
en misschien het belangrijkste: windows XP SP1.
Weten jullie een oplossing voor m'n luxeprobleem?
NOSIG