Allo ik ben nu een tijdje in het bezit van deze videokaart: XFX Geforce 6600GT AGP
alleen kan ik met geen mogelijkheid de kloksnelheiden uitlezen.
Als ik de coolbits.reg (geloof dat het zo heette) registry uitvoer kan ik het wel zien, alleen weet ik niet of dit nu de huidige of standaard waarde's zijn (ik denk standaard).
Andere software zoals: rivatuner of powerstrip, kunnen de kloksnelheid niet uitlezen en geven simpelweg: Not Available aan.
Waarom is dit zo? Kan ik er wat aan doen? En kan ik de kaart gemakkelijk harder laten draaien dmv die coolbits.reg patch: wat het overklokken venster bij de beeldschermeigenschappen "unlocked" (dus laat zien) ?
Overigens geeft powerstrip het volgende weer:
alleen kan ik met geen mogelijkheid de kloksnelheiden uitlezen.
Als ik de coolbits.reg (geloof dat het zo heette) registry uitvoer kan ik het wel zien, alleen weet ik niet of dit nu de huidige of standaard waarde's zijn (ik denk standaard).
Andere software zoals: rivatuner of powerstrip, kunnen de kloksnelheid niet uitlezen en geven simpelweg: Not Available aan.
Waarom is dit zo? Kan ik er wat aan doen? En kan ik de kaart gemakkelijk harder laten draaien dmv die coolbits.reg patch: wat het overklokken venster bij de beeldschermeigenschappen "unlocked" (dus laat zien) ?
Overigens geeft powerstrip het volgende weer:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| --------------------------- Timing limitation --------------------------- The clocks cannot be read on this display adapter, and must be calculated based on measurement of the vertical refresh rate. Only approximations of the pixel clock and scan frequencies will be shown. --------------------------- OK --------------------------- |
[ Voor 28% gewijzigd door Morphine op 07-12-2004 16:54 ]