Toon posts:

Zijn hier amd resellers?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoja ik en een vriend hebben allebij een duron en willen graag een (twee) casebadge(s)! :9~

Verwijderd

Topicstarter
blijkbaar niet :'(

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

Waarom wordt je het zelf niet? Uit een eerdere thread hier bleek al dat iedere boerenlul (no offence) het kon worden door ff een formuliertje in te vullen. Of je belt ff met AMD Nederland en zegt: "ik zou graag wat badges van jullie krijgen, kan dat?"

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Ik ben AMD Reseller (vanamf Oktober 1997), maar heb de case-badges nog niet ontvangen van AMD .......

Murphy was an optimist

Verwijderd

Topicstarter
natuurlijk kan je ze ook zelf orderen alleen dan krijgen we zeker weer gezeik als iedereen het doet ofnie soms?

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-08 12:47

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

natuurlijk kan je ze ook zelf orderen alleen dan krijgen we zeker weer gezeik als iedereen het doet ofnie soms?
Nee hoor want dat is al gebeurd in het verleden (zoek maar 's op GoT), gewoon vragen en je krijgt ze.

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Ik ben AMD Reseller (vanamf Oktober 1997), maar heb de case-badges nog niet ontvangen van AMD .......

Hehehe duurt dat zolang voor die dingen er zijn? :+

Alle proemn in n drek

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Mag alleen nog maar via het formulier.
Of probeer het stiekem over een paar weken naar het bekende euroresellers adres van AMD.

Verwijderd

ik heb het ook met het formulier gedaan, in december. ik heb het nu nog niet binnen :(
Pagina: 1