Belinea tft scherm valt uit

Pagina: 1
Acties:

• 45682
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-02-2023
Hallo

Ik heb een probleem met een belinea tft scherm. Af en toe (ongeveer 3 keer per week) valt het scherm een seconde (soms net wat langer) uit (blijft even zwart). Soms doet hij het weken goed, soms doet hij het bijna dagelijks.

Ik gebruik windows xp, sp2 (eerst zonder) op een PIV 1600
NVIDIA GeForce4 MX 4000 (ook met Geforce 2 GTS getest, deze is zelfs hiervoor vervangen)
Het scherm: http://www.pricewatch.info/item/15866

Het singaal led blijft geel (ipv orange als het scherm op standby gaat). De kabel is niets mis mee zo te zien en niet overdreven verbogen. Het scherm is met de schroefjes goed aangesloten.

Heeft iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen? Het scherm is een half jaar oud en kan dus nog terug. Ik zou graag weten waar het aan ligt.

• 45682
schop

• 45682
schop voor de tweede keer, heeft niemand hier een antwoord op??

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zou hem gewoon gelijk terugsturen, dat ding doet toch niet wat het moet doen?

• 45682
Dat zou idd wel kunnen. Het is alleen wel jammer als het niet aan het scherm ligt. En aangezien het ding het wel bijna de hele dag gewoon doet lijkt het me ook een beetje sterk dat het apparaat kapot is.

• Spits
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-06 15:13
Ik had precies hetzelfde probleem met mijn ACER AL 1721 17" tft, ook een half jaar oud. In het begin stoorde ik me er niet zo aan, want het gebeurde maar 1 keer per maand ofzo. Maar werd steeds frequenter, dus heb hem teruggebracht(want heb nog garantie) en ben nu aan het wachten op bericht.
Ik raad je aan om eerst te kijken of hetzelfde probleem ook op een andere pc (of event. videokaart) zich voordoet, waarschijnlijk wel. En om dan garantie te claimen, met daarbij zeggend dat ie AF EN TOE uitvalt, zodat ze hem niet gaan testen en denken dat het ding het gewoon doet als dat ding een uur aanblijft. Maar dat ze dus het scherm een langere tijd testen.

• 45682
Dat ga ik dan inderdaad maar doen. Bedankt voor de reactie iig.
Pagina: 1