Ik weet niet goed waar deze post te plaatsen omdat ik niet weet waar de fout ligt, maar aangezien de foutmelding die ik heb gekregen leek dit mij een logische plek.
IK BEN vandaag overgestapt op een MSI K8N Neo Platinum moederbord met een AMD Athlon 64 3000+ processor erin.
Maar nu ik deze voor het eerst opstart krijg ik na de twee windows2000 splash screens de fout:
***STOP 0x0000000 etc..
INACCESSABLE BOOT DEVICE
Terwijl mijn systeem voordat ik het moederbord verwisselde wel goed werkte. Ik heb vorige week nog de boot schijf geformatteerd en opnieuw win2k geinstallt.
Nog wat vedere systeem info:
IDE1
Primary: Maxtor 40 gig, partitie van 5 met windows
Secondary: IBM 120 gig
IDE2
dvd-rom
2x256mb ram
Ati Radeon 9700
Eerst zat er een VIA kt266 in met een 1,33Ghz Thunderbird.
Alvast bedankt
Edit:
Owja, wat ik geprobeerd heb:
Boot zonder dvd-rom
Schijven op IDE2 gezet
Alternatieve IDE kabel (m'n ouwe ipv de rounded die ik bij m'n moederbord kreeg)
IK BEN vandaag overgestapt op een MSI K8N Neo Platinum moederbord met een AMD Athlon 64 3000+ processor erin.
Maar nu ik deze voor het eerst opstart krijg ik na de twee windows2000 splash screens de fout:
***STOP 0x0000000 etc..
INACCESSABLE BOOT DEVICE
Terwijl mijn systeem voordat ik het moederbord verwisselde wel goed werkte. Ik heb vorige week nog de boot schijf geformatteerd en opnieuw win2k geinstallt.
Nog wat vedere systeem info:
IDE1
Primary: Maxtor 40 gig, partitie van 5 met windows
Secondary: IBM 120 gig
IDE2
dvd-rom
2x256mb ram
Ati Radeon 9700
Eerst zat er een VIA kt266 in met een 1,33Ghz Thunderbird.
Alvast bedankt
Edit:
Owja, wat ik geprobeerd heb:
Boot zonder dvd-rom
Schijven op IDE2 gezet
Alternatieve IDE kabel (m'n ouwe ipv de rounded die ik bij m'n moederbord kreeg)
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2004 15:58 ]