Toon posts:

gratis Naadloze textures

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Kben sinds enige tijd bezig met 3dstudio max, VIZ render etc voor het renderen van men technische tekeningen uit Architectural desktop. Nu ben ik hopeloos op zoek naar gratis naadloze textures die te maken hebben met architectuur dwz: baksteen, tegels, tapijt, hout, stucco etc.

Nu is het probleem dat ik helemaal niet zo'n artistiek iemand ben, en ken al helemaal niets van photoshop en dergelijke. geld voor texture cd's heb ik niet, en kvroeg me af of jullie goede websites hebben, waar ik deze textures kan downloaden. Let wel het moeten naadloze textures zijn.

Mvg, Arne

• Rowanov
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Zie de mooie nieuwe startpost van: [rml][ 3d] post je 3d stuff maar weer - part 25[/rml]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 15:53:
Hallo,

Kben sinds enige tijd bezig met 3dstudio max, VIZ render etc voor het renderen van men technische tekeningen uit Architectural desktop. Nu ben ik hopeloos op zoek naar gratis naadloze textures die te maken hebben met architectuur dwz: baksteen, tegels, tapijt, hout, stucco etc.

Nu is het probleem dat ik helemaal niet zo'n artistiek iemand ben, en ken al helemaal niets van photoshop en dergelijke. geld voor texture cd's heb ik niet, en kvroeg me af of jullie goede websites hebben, waar ik deze textures kan downloaden. Let wel het moeten naadloze textures zijn.

Mvg, Arne
probeer max 6 Architectural mat library .
http://www4.discreet.com/3dsmax/3dsmax.php?id=967#
via de trail downloadbaar *

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 16:10:
[...]

probeer max 6 Architectural mat library .
http://www4.discreet.com/3dsmax/3dsmax.php?id=967#
via de trail downloadbaar *
Is het dan met de 7? ik heb de 7 geinstalleerd staan en werk ermee, maar in de 7 zit geen speciaal architectural mat library, buiten de standaard dan...

Alleszinds bedankt voor de andere reply's, ik had over dat stukje met die textures bekeken, daar vind ik toch al vrij veel op :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2004 16:19 ]

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:37

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Niet echt hi-res, niet echt makkelijk zoeken, niet echt bedoeld voor 3D, maar wel heel veel en helemaal gratis: http://www.autofx.com/utc.asp (ze hebben ook veel coole, gratis fonts!)

Edit: ik zie net dat je moet registreren, maar dat kost alleen een paar minuutjes tijd.

[ Voor 20% gewijzigd door Johnny op 08-12-2004 01:03 ]

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01-2025

6K

is ook zo...

in mijn sig staat ook een linkje, heb ik ook wat texture sites tussen staan...

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 16:17:
[...]

Is het dan met de 7? ik heb de 7 geinstalleerd staan en werk ermee, maar in de 7 zit geen speciaal architectural mat library, buiten de standaard dan...

Alleszinds bedankt voor de andere reply's, ik had over dat stukje met die textures bekeken, daar vind ik toch al vrij veel op :)
hij zit er vanaf max 6 . in
tenminste als je hem legaal hebt :P
of slim genoeg was om die hap te downen vanaf discreet.com

Verwijderd

ik zie dat deze topic nog steeds doorgaat.

http://www.xs4all.nl/~elout/texl/
a seamless texture generator, ooit mijn eerste java progsel/probeersel in 1998/99

mischien leuk voor een aantal seamless noise textures etc. verder zeg ik er niks over.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2004 23:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
alleszinds bedankt voor de vele reply's, het lukt nu wel men plan te trekken :)

nu nog verder tekenen :)
Als ik sommige andere topics bekijk, echt straf hoe jullie renders kunnen maken, ksta belange nog niet op dat niveau.
Nu maar hopen dat het me nog wat beter lukt tegen dat ik men eindwerk (appartementsgebouw) moet voorstellen in mei :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.