Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Topicstarter
Hey mensen,

Ik vroeg mij af wat nou het verschil was tussen een usb stick en een mp3 speler :P.

Als je bijvoorbeeld de goedkoopste mp3 speler neemt van 128 mb, ben je rond de 30 à 40 euro kwijt en kan je die ook als usb stick gebruiken. Neem je echter een usb stick dan kan je hem ook alleen maar als usb stick gebruiken en niet als mp3 speler, maar je bent wel evenveel kwijt over het algemeen!

Waarom zou je dan nog een usb stick kopen 8)7 ? (als je het over de goedkope modellen hebt hè..)

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:51

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Omdat USB sticks kleiner zijn. Geen batterij hebben. En geen andere functies die je toch niert gebruikt.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Een usb stick heeft geen batterijen en bedieningstoetsen en display nodig, waardoor die kleiner kan zijn.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Evenveel kwijt? :?
Volgens mij ben je met de goedkoopste USB sticks nog altijd goedkoper uit dan met een mp3speler

Verwijderd

een thrust mp3 speler v.s. een apacer zeker...

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Klein heeft als voordeel dat het in je usb poort past wanneer je bijv. toetsenbord, muis op de ps/2 hebt aangesloten en de printer op dat ene usb poortje net onder je ps/2 poortjes. Zo'n groot bakbeest van een mp3speler past er dan niet tussen, een klein usb stickje weer wel.

Je hebt klein en je hebt heel klein. Heel klein is netzo groot als een usb stekker van een muis o.i.d.
beetje moeilijk om die in de hierboven geschetste situatie eruit te krijgen maar tis niet onmogelijk :)
Een maatje groter en je hebt er geen last van.

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Topicstarter
Okeej thanx, het is mij al duidelijk. _/-\o_

Ik keek net nog eens op internet en voor het geld van een 128 mb mp3 speler heb je een 256 mb geheugen stick. Aangezien ik al een goede discman heb ga ik voor de stick

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

zeker bij zakelijk gebruik zit je niet te wachten op een MP3 speler, gewoon klein licht en no-nonsense.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

snelheid (usb 2.0 vs 1.1)

[ Voor 3% gewijzigd door Judaz op 10-12-2004 08:31 ]

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Topicstarter
Bedankt maar ik heb al een 256 mb stickie gekocht :
Waypoint schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 22:37:
Okeej thanx, het is mij al duidelijk. _/-\o_

Ik keek net nog eens op internet en voor het geld van een 128 mb mp3 speler heb je een 256 mb geheugen stick. Aangezien ik al een goede discman heb ga ik voor de stick

Verwijderd

Mooi dat het al opgelost is :)

Overigens bieden sommige sticks ook de mogelijkheid tot encryptie, iets wat je op een MP3 stick niet zo snel zult tegenkomen ;)
Pagina: 1