Server Athena ligt op sterven

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-03 07:23
Waarom heeft Athena een CPU load van 97%? Lijkt me niet erg gezond. Is er weer sprake van een DDoS aanval?

http://tweakers.net/stats

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

De vraag moet luiden: Ligt de Athena server op sterven? Je deelt op jouw manier iets mee.

ARME AOW’er

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

tis hier ook ERRUG traag

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Verwijderd

ik ZOU een eigen topic moeten maken,. maargoed.. past wel een beetje... is got sinds die verhuizing bij jullie ook trager? =/

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zover ik weet behoort Athena niet meer tot ons serverpark. Als een server een load heeft van 97% zegt dat nog niks, want een server kan dan bezig zijn met iets wat veel CPU-load nodig heeft. Hickup van net was trouwens geen dos, maar de verbinding tussen AMS-IX en Redbus was dood.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:08
Dit is niet de juiste plaats voor een online/offline/traagheid discussie. Er is op dit moment in ieder geval niets mis met de servers.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-03 16:29

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Hij was een backup aan het maken, dan mag hij wel even hard eraan trekken, betekend niet dat hij dood gaat :)

Athena zul je overigens het grootste gedeelte van de dag idle zien, en afentoe even pieken.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Athena wordt niet gebruikt voor webserver of andere taken die jij kan merken hier...
En nee, we gaan niet elke keer meedelen waarom een dergelijke server een hoge load heeft ;)

Overigens is tweakers.net traag door problemen bij de netwerk-beheerder (Trueserver).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.