Toon posts:

[XP] S-VCD kabel geeft niet goed weer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem ik heb paar dagen geleden een S-VCD kabel gekocht en loop al 4 dagen op internet te zoeken en te proberen zodat ik mijn beeld op de tv kan overnemen. Maar ik kan of alleen het beeld op me tv of alleen me beeld op pc. Ik kan dan wel het beeld koppelen maar dan is het als het ware een groot beeldscherm.

Ik kan dan alleen onder eigenschappen beeld 1 op hoofdbeeld zetten (PC beeldscherm) en dan beeld 2 (TV) beeld 1 connecten. Ik kan dan beeld 2 op primair zetten en dan zet ik beeld 1 uit. Dan heb ik beeld op me tv. Maar dan moet ik via me tv weer omzetten dat ik op beeld 1 weer wil kijken. Maar volgens mij moet dit op bijde beeldschermen kunnen zien. En tegelijkertijd.

Als ik onder buraublad > eigenschappen > eigenschappen > beeld 1 aanklikken > geavanceerd> dan kan ik 3 soorten dingen aanzetten.

Iets met PVD en TV en PC beeld.. ik weet dan niet wat wta dat PVD betekend.. want als ik het uitschakel dan sleept die me PC beeld mee dus die kan ik dan niet uitzetten.

Ik wil gewoon dat ik op 2 schermen kan kijken terwijl ik ergens mee bezig ben maar dan niet dat die 2 schermen voor de computer 1 zijn.

Mijn pc specs:

p4 3.01 GHZ
1024 ddr
280 gig
radeon 9600 128 mb

Het werkt wel ik heb wel beeld maar niet hoe ik het graag zou willen hoe het zou moeten kunnen werken.

Help me out! Alvast bedankt