Toon posts:

flikkerend beeld in fifa2005

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb vandaag nieuwe drivers geinstalleerd (via en voor mijn videokaart) en vanaf dat moment kan ik fifa niet meer spelen door het enorme geflikker. de refreshrate is gewoon 85 (getest met de knopjes op mijn beeldscherm) dus daar zal het niet aan liggen. verder doet PES4 het wel gewoon goed... ik heb de nvidia 5700 256mb met 67.03 geinstalleerd. (is een beta versie, heb ookal de 'echte' versie geprobeerd maar werkte ook niet.) verder heb ik al nieuwe directx geinstalleerd om te kijken of dat helpt, geen verschil. oja ook nog vsync aan gezet: niets helpt!

iemand raad?

Verwijderd

Probeer eens een andere resolutie!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al een andere resolutie geprobeerd. het is ook alleen als ik speel, niet in de menus etc.

Verwijderd

Denk gewoon dat het aan de nieuwe drivers ligt want als je eerder geen last had met oudere drivers dan lijkt me dat het probleem

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al alle soorten drivers geinstalleerd ook de oude. het is ok alleen bij fifa niet bij pes4

*ik heb net even een screenshot gemaakt en daar was het wel gewoon normaal op. ik snap er echt helemaal niets meer van....

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2004 20:41 ]

Verwijderd

Dit heb ik ook :( Heb een XFX GT6600. Het treedt echter alleen op vanuit 1 uitgang, in mijn geval
die naar mijn plasma, moet dus iedre keer die porten omwisselen....

Alleen op 640x480 is het weg, maar dan ziet het er ook niet meer uit dat beeld.

Wie o wie heeft oplossing...?
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 19:52:
ik heb al alle soorten drivers geinstalleerd ook de oude. het is ok alleen bij fifa niet bij pes4

*ik heb net even een screenshot gemaakt en daar was het wel gewoon normaal op. ik snap er echt helemaal niets meer van....

• noltha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-07-2025

noltha

Hantam!

Ik denk dat je misschien in nview -> dual view of clone -> hebt aanstaan ?

Dat had ik een keer en daar kwamen ook flikkerende beelden van!

Ryzen 5800X3D / RTX3070Ti nvidia / Be quiet Dark base 700

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zeer oude drivers geinstalleerd 5672 ofzo dacht ik en toen werkte het wel... beetje vreemd

Verwijderd

Clone of geen clone maakt niet uit heb ik geprobeerd. In een ander topic las ik de tip om aan et begin van de wedstrijd ff te schakelen met ALt-Tab en dat 2x. Probleem is nu opgelost bij mij ;) ;)

Verwijderd

Het ligt echt aan de drivers, ik heb dit bij mezelf gehad en ook bij iemand anders. Bij mij waren de detonator 66.93 de boesdoener en ik heb ze toen terug gezet naar versie 44 of zo, toen was het probleem opgelost.

Verwijderd

Shit idd, alt-tab werkt maar paar minuten :( Waar haal ik die oude drivers vandaan ?

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-01 21:01

Flame17

Captur EDC 130

Hier nog iemand die problemen had met de drivers 66.93 op zowel een ti 4200 en de FX5950.

De drivers van 66.71 hadden geen problemen.

De drivers oud haal je weg op de site van Nvidia en dan uit het archief..........anders even een Google gok wagen.

Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.

Verwijderd

Gaat natuurlijk weer niet met mijn GT6600 en die oude drivers, hij herkend die kaart niet...\

Maar heb het nu echt gevonden, Refresh rate op 60Hz en weg zijn mijn strepen !

[ Voor 118% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2004 00:42 ]

Pagina: 1