dvd direkt naar avi

Pagina: 1
Acties:

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:29
kan dat al tegenwoordig ?
en met welk programma gaat dat het best gezien snelheid en kwaliteit ?

BvD

Verwijderd

kan vast niet moet allemaal opnieuw gerenderd worden als dat het goeie woord is

• Simkin
hmmm, ik zou zeggen dat je wel een ales in 1 kit hebt

rippen, en opslaan als avi/divx codec

blijkbaar nog een te moeilijk onderwerp :)

Verwijderd

bij go.to/doom9
kan je een mpeg2avi ripping pack downloaden.. als je gui gebruikt (met 1,2,3 optie).. gaat alles redelijk automatisch

ik gebruik persoonlijk
dvddecrypter->flask->virtualdub en evt projectdivx voor MM4 divx..

go.to/doom9 staat alles heel duidelijk beschreven wat je moet doen

het is niet moeilijk maar het kost alleen veel tijd

Verwijderd

DVD direct naar AVI, zal altijd wel lastig blijven, de DVD speler is daar eenvoudig weg te langzaam voor. En anders zou het betekenen dat je DVD 24 uur staat te draaien, nou daar zijn ze niet echt voor gemaakt. Het blijft toch altijd tussen de 4Gb-6Gb aan data die verwerkt moet worden. Vandaar dat je altijd wel eerst de VOBjes naar je HD moet verplaatsen!!! Maar als dit eenmaal gebeurt kan je een Rip pakket over de VOBjes halen.

GrTnX Corleone.

Verwijderd

nee hoor, binnen 6-8 uur had ik mijn dvd naar een divx geconveerteerd met 1 programma!

van dvd naar divx in 1 keer met flask.

• Simkin
DVD direct naar AVI, zal altijd wel lastig blijven, de DVD speler is daar eenvoudig weg te langzaam voor. En anders zou het betekenen dat je DVD 24 uur staat te draaien, nou daar zijn ze niet echt voor gemaakt. Het blijft toch altijd tussen de 4Gb-6Gb aan data die verwerkt moet worden. Vandaar dat je altijd wel eerst de VOBjes naar je HD moet verplaatsen!!! Maar als dit eenmaal gebeurt kan je een Rip pakket over de VOBjes halen.
een progje kan toch eerste de dvd rippen naar de HD, hoeft toch niet je DVD te laten spinnen?

super bedankt voor de link! :)

Verwijderd

met flask hoef je niet te rippen (wat veel hd ruimte kost)!

je zegt waar de dvd zich bevindt (in welke drive), geeft de sleutel, stel de output in en na 6 uur heb je een divx!
Pagina: 1