Toon posts:

<Groupwsie5.5>Venster maximaal bij openen

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vorige topic hierover werd gesloten maar ik probeer het toch nog een keer..

Wij werken hier met groupwise 5.5 op Windows 98. Een gebruiker hier heeft het "probleem" dat elke keer waneer hij Groupwise start vanuit het venster van de NAL (Novell Application Launcher) hij het Groupwise venster half verborgen onder de taakbalk krijgt.

Met één keer slepen en 2 keer klikken is het venster gemaximaliseerd, maar ik (lees: de gebruiker) wil hem persé gelijk maximaal hebben na het starten..

Ik heb zelf al gezocht in de Novell knowledge base, via google enz. Maar kon er echt helemaa niks over vinden.

Wie helpt mij..??

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je topic is gesloten, maar er zit wel degelijk nuttige info in de sluitpost ?

[rml]sanfranjake in "[ Groupwise5.5] Venster maximaal bij open..."[/rml]

En geloof me, dit topic hoort niet in WOS maar in SA ;) Wellicht ook handig om dit topic eens door te lezen: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie niet in wat er mis is met dit topic, alles wat ik weet en wat van belang kan zijn is volgens mij vermeld..
code:
1
start /max groupwise.exe
Met bovenstaand commando zou ik iets moeten kunnen. Jammer dat de mod niet even goed zegt hoe of wat. Want zelf weet ik echt waar ik dit commando moet toevoegen.. Vast één of andere bestandje editten in de map c:\novell\groupwise\. Maar kan niet raden welke en het zijn er toch erg veel om allemaal te proberen..

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wellicht via een batchbestand :?

Iig, dit topic hoort niet in WOS omdat dit subforum voor WINDOWs OPERATING systemen is (en Groupwise voorzover ik weet nog geen OS is ;))

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2025

Twisted

Mogli <3

Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 14:10:
Ik zie niet in wat er mis is met dit topic, alles wat ik weet en wat van belang kan zijn is volgens mij vermeld..

[...]

Met bovenstaand commando zou ik iets moeten kunnen. Jammer dat de mod niet even goed zegt hoe of wat. Want zelf weet ik echt waar ik dit commando moet toevoegen.. Vast één of andere bestandje editten in de map c:\novell\groupwise\. Maar kan niet raden welke en het zijn er toch erg veel om allemaal te proberen..
Je kan de snelkoppeling naar Groupwise met die commando aanpassen. Als het goed is dan start Groupwise dan gemaximaliseerd op.

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
We verwachten wel dat je zelf wat moeite doet om dit uit te vogelen. Als je op de command prompt eens start aanroept met bijvoorbeeld /? parameter? Ik heb niet de indruk dat je zelf echt inzet vertoont om dit op te lossen. Lees nog eens goed mijn sluitpost in je vorige topic en d Algemene gedragsregels (Netiquette) en Windows Operating Systems - Policy door. Ook hoort je topic eigenlijk in Software Algemeen, omdat Groupwise geen OS is maar een programma.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.