A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.
Voorkeurseigenschappen voor afdrukken (Printing Preferences), aangeven hoe de printer standaard moet reageren. (Dus 1,2,3 1,2,3 1,2,3 of 1,1,1 2,2,2 3,3,3).
[ Voor 72% gewijzigd door koekeeghan op 07-12-2004 13:47 ]
In dat geval kan het goed zijn dat je een Microsoft Unidriver gebruikt... Als de door de tabbladen in de driver heenbladert, zie je waarschijnlijk nergens een HP logo'tje staan. Bij HP drivers staan die altijd in de door HP gemaakte tabjes...koekeeghan schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 13:50:
Op de HP site vind ik ook alleen een oudere print driver dan die we nu hebben. Vreemd allemaal, dit moet toch eenvoudig op te lossen zijn.
Als die driver het niet heeft, installeer dan voor de gein een HP Laserjet 4 driver, die werkt universeel
[ Voor 11% gewijzigd door Pannenkoekkie op 07-12-2004 13:53 ]
• 50x op de print knop te rammen (RSI...)
• een macro te maken die 50x eenmalig print (heel eenvoudig)
• print to file en dan 50x naar de printer kopieren in een batcfile
• een andere printerdriver er tusen te zetten: van een andere printer of iets als Fineprint (€€ en een extra stap)
Ik ga voor (de macro of) een andere driver proberen
edit:
Dan heb je best wel een andere driverLoeiOrdinair schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 13:55:
WIj gebruiken hier Lexmark. En ik heb die optie dus wel.
[ Voor 21% gewijzigd door F_J_K op 07-12-2004 13:56 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
En ik ben geen steek verder. Kan ik zomaar drivers van een ander type proberen? Gaat dat? Ook als het een Laserjet is?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
[ Voor 70% gewijzigd door koekeeghan op 13-01-2005 11:10 ]