Toon posts:

Aantal vragen/problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
1: Is er een programma dat ervoor zorgt dat je in outlook, op twee computers de e-mails van hetzelfde e-mail account kan lezen?

2: Als windows is opgestart is de lan verbinding een beperkte verbinding, waardoor ik niet kan internetten. Als ik dan de lan verbinding uitschakel en daarna weer inschakel werkt het wel gewoon helemaal goed. Alleen dit moet ik nu elke keer bij het opstarten doen. Is hier een oplossing voor dat het wel gewoon in een keer werkt?

3: Als de printer (HP Photosmart 7150) is aangesloten als de computer opstart, werkt deze in windows niet. Windows geeft dan in apparaatbeheer de melding: Kan het apparaat niet starten. Maar ik de printer pas aansluit als windows is opgestart werkt ie wel helemaal goed. Weet iemand hier een oplossing voor? (nieuwste driver werkt ook niet)

4: Ik heb een netwerkverbinding met een andere computer, en op allebij de computers staan de hdd's gedeeld. Maar als ik nu de map Program Files of de Mijn documenten map van de andere computer probeer te openen zegt windows dat ik geen toegang heb daarvoor. Is hier een oplossing voor?

BTW: Heb windows XP

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

1) ja, zie de GoT-search want dit is vaker gevraagd ;) (IMAP, leave mail on server, een eigen mailserver en forwarden, etc).

2) geen idee, heb je meer info? Firewall? Netwerksoort en inrichting? Zaken in het event log / logboek?

3) durf ik niet te zeggen :o Andere drivers die in de weg zitten? Welke poort gebruik je; USB? Event log?

4) ja, geef de juiste rechten. Zie de F1, WOS FAQ, WOS howto's of bijv. microsoft.com voor meer daarover. Natuurlijk is het een en ander afhankelijk van de soort WinXP die je hebt.

Omdat deze losse vragen zo erg chaotisch gaan werken voor jou en mensen die meedenken, een deel al in de FAQ's etc staat en er nog wat info mist, sluit ik dit topic. Open ajb twee (of drie als (1) niet lukt) losse topics in de juiste subfora - (1) bijvoorbeeld is een SA vraag terwijl (2) me meer NT lijkt - en we denken graag mee :)

Check ajb de sticky topics (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif) van de desbetreffende subfora voor je een topic opent, zo is bijv. een duidelijke topictitel wel erg handig ;)

Succes en tot zo :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.