Ik heb wat trubbels met m'n compu. Het feit dat ik dit intik is het bewijs dat ie nu aan staat, maar het duurde wel vijf minuten voordat ie aan was.
Het begin is simpel. Je drukt op de aanknop van monitor en kast. Monitor gaat aan. De hele (?) zooi in de kast gaat draaien. Helaas monitor geeft aan: No signal -> gaat dan op standby.
OK dan, heel fijn! Druk de aan/uit knop 5 seconden in (kutATX!) en de kast gaat weer braaf uit.
Opnieuw dus. Resultaat: idem.
Herhaal dit een keer of 7 of 8 en de kast is eindelijk aan en de monitor geeft beeld: -> alle trubbels voorbij.
Hoe kan dit?
Videokaart aan het overlijden?
Moederbord aan het overlijden?
De processor is het volgens mij niet wat die wordt zoals gewoonlijk warm en doet dus iets.
Heeft iemand hetzelfde gehad? Of een oplossing?
Specs:
k6-2 450
Aopen AX59pro
G400 16mb sh
192 mb
235W voeding
Het begin is simpel. Je drukt op de aanknop van monitor en kast. Monitor gaat aan. De hele (?) zooi in de kast gaat draaien. Helaas monitor geeft aan: No signal -> gaat dan op standby.
OK dan, heel fijn! Druk de aan/uit knop 5 seconden in (kutATX!) en de kast gaat weer braaf uit.
Opnieuw dus. Resultaat: idem.
Herhaal dit een keer of 7 of 8 en de kast is eindelijk aan en de monitor geeft beeld: -> alle trubbels voorbij.
Hoe kan dit?
Videokaart aan het overlijden?
Moederbord aan het overlijden?
De processor is het volgens mij niet wat die wordt zoals gewoonlijk warm en doet dus iets.
Heeft iemand hetzelfde gehad? Of een oplossing?
Specs:
k6-2 450
Aopen AX59pro
G400 16mb sh
192 mb
235W voeding