Toon posts:

[IE] minimaliseren, verkleinen/maximaliseren uitschakelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een internet browser openen in fullscreen modus waarin enkel vorige, home, volgende, refresh en de afsluitknop beschikbaar zijn. Ik heb al naar kioskmodus gekeken, maar dit is voglens mij geen optie omdat ik dan geen navigatiebar tevoorschijn kan toveren met daarop vorige home enzo..

in principe is de f11 modus een redelijk perfecte oplossing. Het enige wat hier dus aan zou moeten veranderen is dat ik rechtsbovenin de minimaliseren en verkleinen/maximaliseren knop eruit wil hebben, of in ieder geval wil uitschakelen, zodat de browser alleen kan worden gesloten. Iemand enig idee?

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

[google]javascript window.open[/] geeft mij als eerste link deze pagina terug. Hier moet je wel wat mee kunnen. :)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
het gaat erom dat het niet alleen op de interne pagina moet draaien maar ook op alle pagina's die geopend worden in een nieuwe browser. Ik had al een oplossing met een navigatieframe, maar er zijn pagina's die niet toelaten te worden geopend in een frame..

ik wil dus enkel van de 3 knoppen rechtsbovenin, de linkse en middelste uitschakelen. de overige ellende zoals de f11 toets ed zijn al afgevangen, dit is een van de laatste dingen die ik nog moet uitzoeken..

(ie starten als shell is laatste, nog geen aandacht aan besteed, dus dat doet niet terzake)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2004 12:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
iemand een idee hoe ik de functie van die 2 knoppen kan uitschakelen? Ik kan hem laten starten in f11 mode, met enkel de basis navigatieknoppen. Afsluiten van een venster is toegestaan, maar minimaliseren en verkleinen/maximaliseren wil ik uitschakelen..

ik heb al een registersleutel voor het disabelen van de f11 toets, maar door die 2 knoppen kan het nog steeds worden aangepast..