Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Admin] postgedrag niet op te vragen

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:33

SmartDoDo

Woeptiedoe

Topicstarter
Ik had het eerder al in [rml][ Admin] Timeouts of non content[/rml] gemeld maar het probleem blijft bestaan. Ik kan regelmatig gewoon niet het postgedrag van een user opvragen in de admin. Ik heb het dan nog niet eens over users met enorme aantallen posts, een paar honderd of zelfs onder de 100 geeft ook problemen.

Symptoom: Geen verandering in het adminscherm na de keuze "postgedrag" in de admin. Ik gebruik hier FF 1.0

Op zich is het postgedrag niet zo boeiend, maar gezien het werk in HKS heb ik het toch nodig :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Nog steeds hetzelfde probleem hier; mijn proxy meldt mij "Document contains no data"

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Jaah.. I know, en ga ik ga er ff niks aan doen, timeout moest weer ff terug i.v.m. een stel losers.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Ah vandaar dat ik net continu HTTP 500 - Server Error van de proxy kreeg hier :X

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.