Toon posts:

[2003] Verschillende edities SBS en ValueAdd*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb voor mijn werk een versie van Windows Small Business Server 2003 gedownload met enkele modules hierbij zoals Exchange en Value Add. (er zater 7 extra modules bij).
Nu is mijn bedrijf geinteresseerd in de standaard versie van Small Business Server 2003, maar daarbij ook CD3 (Value Add) voor de backup-wizard.

Ik heb al op Internet lopen zoeken of je al deze modules misschien los kan bestellen, maar ik heb er niets over kunnen vinden.

Nu is mijn vraag: heeft de standaard versie van SBS 2003 al deze cd-roms, en zo niet: waar kan ik die modules kopen? Het gaat ons enkel om de standaard versie + CD3.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je al eens op www.microsoft.com gekeken? Of met je reseller gesproken over de mogelijke licentievormen?

Titeledit zodat deze voldoet aan Windows Operating Systems - Policy. Lees die nog even goed door :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 12:22:
Heb je al eens op www.microsoft.com gekeken? Of met je reseller gesproken over de mogelijke licentievormen?

Titeledit zodat deze voldoet aan Windows Operating Systems - Policy. Lees die nog even goed door :)
Op de website van MS staat alleen informatie erover, en niet echt hoe je al dat moois zelf kunt krijgen.
Verder heb ik nog geen contact gehad met de leverancier, omdat die het standaard al niet kunnen leveren, en alleen gaan zoeken als wij hier echt de opdracht voor geven.