Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Got zoekfunctie] sorteren op datum werkt niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik de zoekfunctie in het forum gebruik, en aangeef dat ik de topics gesorteerd op laatste reactie wil hebben, krijg ik een lijst met resultaten die alleen maar ongeveer op datum staat.

Zoekende naar bijvoorbeeld "halflife 2" krijg ik een rij resultaten waar 6 en 7 december elkaar random afwisselen. Een van de meest recent ge-update topics staat ergens onderaan in m'n scherm.

Worden de resultaten dus niet 'echt' gesorteerd op datum? Of doe ik wat fout (ookal zie ik niet in hoe)? Of is dit een bekend probleem (ik heb 't niet gevonden in de search) en verdien ik een zwaar kettingslot?

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik vermoed dat de 'laatste reactie' zal zijn de laatste geindexeerde reactie (laatste indexering was dinsdag 07 december 2004 05:37).
sindsdien zijn er natuurlijk nog meer posts gemaakt in verschillende topics, of soms ook niet...

overigens, ik zal even kijken of deze niet beter naar React Bugs en Featurerequests kan..

[ Voor 19% gewijzigd door RM-rf op 07-12-2004 12:10 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

RM-rf slaat de spijker op z'n kop. De indexering is een momentopname, maar de resultaten laten de daadwerkelijke tijd van de last post zien, en die kan later zijn dan op het moment van indexering.

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
RM-rf schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 12:09:
Ik vermoed dat de 'laatste reactie' zal zijn de laatste geindexeerde reactie (laatste indexering was dinsdag 07 december 2004 05:37).
sindsdien zijn er natuurlijk nog meer posts gemaakt in verschillende topics, of soms ook niet...

overigens, ik zal even kijken of deze niet beter naar React Bugs en Featurerequests kan..
Sorry voor de verkeerde plaatsing dan. Maar als ik 't goed begrijp kan je dus niet 'realtime' op laatste reactie zoeken. Jammer, maar ik snap de reden dan wel.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Mjah, we hebben dat in het begin wel gedaan, maar toen werd het forum ietsjes trager :+
Dus atm indexeren we de search alleen 's nachts om 5 uur ofzo.

Verder is je posthistory wel altijd uptodate.

Not a bug dusch.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.