Waar kan ik de CS:Source Win32 server files vinden

Pagina: 1
Acties:

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Topicstarter
Hallo,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik CS heb gespeeld (vanaf ß5 - 1.1). Met HL2/CS:Source wil ik het weer gaan spelen.
Wij hebben hier een (afgeschreven) server staan en nu wil ik er een CS:Source Server van maken. In mijn tijd kon je de Win32 Server files direct downloaden van www.counter-strike.net, je had dan geen CD of key nodig.

Nu kan je alleen nog Steam downloaden (wat dat ook mag zijn).
Waar kan je alleen de Win32 Server files downloaden, of heb ik Steam alsnog nodig en moet ik vanuit daar de CS:Source server files downloaden/installeren ?
Ik ga deze/volgende week het spel zelf halen. Ik weet dat de server files ook op de CD staan (HL1 had dit tenminste), maar omdat dit een server is wil ik alleen de Win32 server files installeren ipv een complete CD.

PS: Op http://server.counter-strike.net/server.php?cmd=downloads staan nog de win32 files, maar ik heb het vermoeden dat dit nog de HL1/CS1 server is.

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-11 23:57

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-12 10:34

Leejow(saait)

Blater

De server van alle source versies is helaas alleen nog maar te downloaden en te runnen via steam. Ze worden trouwens niet op de retail DVD geleverd.

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Topicstarter
Ik heb het tooltje gedownload, een steam account aangemaakt.
Met: HldsUpdateTool.exe -update cstrike d:\hlserver emailadres ***pwd*** Y heb ik de server files gedownload.
Alleen heeft hij de CS1.x server gedownload en geen CS:Source server.
Ik heb het downloaden maar verder gestopt, want het gaat mij alleen om de CS:Source server files. Er zijn een aantal opties: "cstrike", "dmc", "dod", "ricochet", "tfc", or "valve"

Volgens Leejow staan de server files niet eens op CD :?, hoe moet je dan een server installeren ?
Waar kan ik de Win32 CS:Source Server files vinden ?

Edit: laat maar, heb het al gevonden: het moest zijn: hldsupdatetool -command update -game "Counter-Strike Source" -dir C:\srcds -username killer123 -password moomoo -remember_password
Dit hadden ze wel in de readme.txt file mogen zetten/aanpassen en op de steam website zelf staat ook weinig/geen info :(
Gevonden op: http://www.srcds.com/db/e...on=showfull&id=1097362093

[ Voor 56% gewijzigd door GoT op 11-12-2004 11:01 ]

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.