Toon posts:

Pioneer 3630: GSM muting (how to?)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het forum al flink doorgebladerd, maar ik kon nergens een duidelijk antwoord vinden...

Ik vraag me af hoe ik de volgende functie kan gebruiken op mijn Pioneer 3630 autoradio:
Cellular telephone auto muting

This feature automatically reduces the volume of your system when an incoming call is detected or you dial an outgoing call on a cellular phone installed in your car.
Moet ik hiervoor de GSM echt aansluiten op mijn radio, of gaat dit draadloos?

Daarnaast moet ik zeggen dat ik een MDAII heb. Is het nu ook mogelijk om mijn TomTom via mijn radio te horen met deze mute functie?

bvd.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:21

voodooless

Sound is no voodoo!

Heb je al in de manual gekeken?

Waarschijnlijk heeft je radio een extra kabeltje dat je kunt aansluiten op een carkit oid.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Topicstarter
deepspace schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 11:29:
Heb je al in de manual gekeken?

Waarschijnlijk heeft je radio een extra kabeltje dat je kunt aansluiten op een carkit oid.
Ik heb helaas geen carkit... Alleen een brodit houder...
De online manual geeft overigens het volgende aan:
Sound from this unit is muted automatically when a call is made or received using a connected cellular telephone.
The sound is turned off, MUTE is displayed and no audio adjustments, except volume control, are possible. Operation returns to normal when the phone call is ended...
Connected is hier het sleutelwoord.... ;) Wordt hiermee echt verbonden bedoeld (draadje)... Zo ja, hoe doe ik dit dan?!

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2004 11:34 ]

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-07 11:18
Dit werkt alleen als je carkit op de autoradio is aangesloten. Zonder carkit gaat dit sowieso niet werken.

Punctuality is the politeness of kings

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-07 16:51

E-Vix

Nu met sneeuw!

Met een carkit!
Een carkit heeft een aparte aansluiting die je weer op dat ene draadje aan kunt sluiten die uit je radio komt. Zodra dit draadje contact maakt met aarde (dat wordt voor je gedaan in die carkit zodra er een gesprek is), dan springt je radio in de mute stand.
Je kan er dus vrij weinig mee zonder een carkit. Je kunt hem dus niet op je navigatie aansluiten.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

Topicstarter
alrite.... vraag beantwoord lijkt me...
tenzij iemand nog een geniale ingeving krijgt over hoe ik 't wel kan doen (liefst zonder mijn MDA helemaal te moeten 'bepluggen' als ik 'm in de houder zet... hm... komt toch op een carkit neer als ik mezelf zo lees)...
Pagina: 1