[2003] Backup exec installatie

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• chaser_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-03-2022
Goedemorgen,

Ik zit met het volgende probleem.

Bij het installaren van Backup Exec 9.1 op een Windows 2003 Server stopt de installatie vroegtijdig. Na lang gezoek lijkt het erop dat wanneer er een mysql service moet worden geinstalleerd, de installatie daarop spaak loopt. Nou draait er al een SQL server op het systeem, voor een boekhoudpakket.

Tijdens de installatie van Backup Exec wordt ook gevraagd of er gebruik mag worden gemaakt van de Instance die er al draait. Nou is mijn vraag: Wat wordt er bedoeld met die instance? Is dat de database die in gebruik is voor het boekhoudpakket, of is het de service, en wordt er na het installaren er gewoon een database NAAST geschreven. Het mag namelijk NIET gebeuren (uiteraard) dat Backup Exec gaat zitten klooien in de database van het boekhoudpakket.

Iemand die hier uitsluitsel over kan geven?

Mijn dank is groot

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Al op de site van Veritas gekeken ? Of in je boek ?
FF zoeken op Veritas en je krijgt veel antwoorden:
http://seer.support.verit...com%2fdocs%2f255114%2ehtm

[ Voor 68% gewijzigd door KillerAce_NL op 07-12-2004 11:26 ]

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-08 17:43
msde kan meerdere instances draaien, maar kan ook meerdere databases aan.
Je moet wel even in de gaten houden dat je niet door de beperking van msde heen gaat.
Dit alles is te lezen op msdn.
Heb je al bij veritas gekeken wat die voor oplossingen aanbieden ?

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dit kan je echt wel vinden in de documentatie die er bij zit, en anders met Google of de GoT search. Lijkt me dat de database er naast kan draaien :)

SQL en Veritas zijn beiden software, en dan hoort niet in Windows Operating Systems maar Software Algemeen. Zou je volledige foutmeldingen willen vermelden, en wat je hierover al hebt kunnen vinden?

In Algemene gedragsregels (Netiquette) hebben we de belangrijkste dingen uiteengezet.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.