Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-11 13:23
Ik heb vorige week een Ati remote wonder 2 gekocht om icm met Meedio te gebruiken. Alles werkt goed alleen de OK knop geeft 2x een enter waardoor ik niet goed door de menu's kan navigeren. In de drivers kan ik maar weinig instellen en een echte meedio plugin kan ik niet vinden. Wel van de voorganger, MythPC naar die werkt niet goed. Is er enige manier om hier iets aan te doen.

Ik heb wat met girder zitten te spelen als alternatief maar deze krijg ik niet goed aan de gang en snap er eerlijk gezegd weinig van. Weet iemand dus een oplossing? Heb versie 2.5 van de drivers en draai Windows XP.

• m3gA
*kick* niemand die me kan helpen? heb al geprobeerd een [ENTER] onder een van de programmeerbare toetsen te zetten maar dit werd niet geaccepteerd :(

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb helaas geen RW2 dus kan het niet testen, maar bied Remote Wonder Keyfactory een oplossing? Dit is een plugin voor de ATI software.

http://catsoft.wz.cz/sp/rwkeyfactory.php
Ik heb dit overigens ook gehad, bij mij kwam dit doordat mijn RW1 zowel bij indrukken als weer omhoog komen een signaal verstuurde en meedio beide signalen koppelde aan de functie.

[ Voor 6% gewijzigd door itsme op 08-12-2004 13:27 ]

Nothing to see here

Verwijderd

Misschien kun je de alternatieve software girder eens proberen?! Daar schijn je wel veel mee te kunnen instellen...

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 13:31:
Misschien kun je de alternatieve software girder eens proberen?! Daar schijn je wel veel mee te kunnen instellen...
Ik heb wat met girder zitten te spelen als alternatief maar deze krijg ik niet goed aan de gang en snap er eerlijk gezegd weinig van. Weet iemand dus een oplossing? Heb versie 2.5 van de drivers en draai Windows XP.
Heeft hij al geprobeerd dus.

[ Voor 7% gewijzigd door itsme op 08-12-2004 13:36 ]

Nothing to see here

Verwijderd

its_me schreef op woensdag 08 december 2004 @ 13:35:
[...]

[...]

Heeft hij al geprobeerd dus.
right, over het hoofd gezien. plugin of girder zijn de enige oplossingen die via het forum te vinden zijn. Ben zelf ook nog niks beters tegen gekomen

• m3gA
its_me schreef op woensdag 08 december 2004 @ 13:26:
Ik heb helaas geen RW2 dus kan het niet testen, maar bied Remote Wonder Keyfactory een oplossing? Dit is een plugin voor de ATI software.

Ik heb dit overigens ook gehad, bij mij kwam dit doordat mijn RW1 zowel bij indrukken als weer omhoog komen een signaal verstuurde en meedio beide signalen koppelde aan de functie.
dit ziet er mooi uit ga het vanavond eens proberen :) bedankt

• m3gA
its_me schreef op woensdag 08 december 2004 @ 13:26:

de plug-in is geweldig :) hij werkt perfect.. dankje :)
Pagina: 1