Toon posts:

[Halflife 2] is er een dedicated server

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar software voor een dedicated server zoals in halflife 1. Bestaat er ook zoiets voor half life 2? Bij het eerste deel kon je die gewoon dowloaden bij de officiele site en gerelateerde fan sites. Maar ik zie er nergens iets over staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraag het hier eens:

[rml][ PC] Half-Life 2 deel 11[/rml]

Daar is het topic teslotte voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, hij heeft hem nog niet in dat topic gepost, dan maar in dit topic antwoorden ;)
Je kan op jouw server gewoon steam installeren, en een nieuw account aanmaken. Op dat account hoef je geen key ofzo op te geven, want je kan zonder key gewoon gebruik maken van de dedicated server in steam. Een dedicated server zonder steam ben ik nog niet tegen gekomen, ook niet op google :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als je hem nou gewoon koopt zie je vanzelf bij Play Games de dedicated server erbij staan en dan klik je install. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ook al hebben sommige mensen bij iedereen een vooroordeel over aankoop policies.... dankzij het laatste berichtje is het gelukt...

slotje erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-10 10:59

bennierex

Pilot_Z

Je kunt er veel informatie over vinden op http://www.srcds.com/. Dit is de officiële dedicated server waarvoor je overigens geen Steam geïnstalleerd hoeft te hebben.

offtopic:
Waarom toch altijd meteen vragen om een slotje als de topicstarter uit de problemen is? Het topic open houden geeft andere mensen met een soortgelijke vraag nog de mogelijkheid te reageren imho.

[ Voor 15% gewijzigd door bennierex op 07-12-2004 14:27 ]

Pagina: 1