Outlook Niet de melding overeenkomsten adresboek

Pagina: 1
Acties:

• kousje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-03-2025
Als ik een email stuur naar een contactpersoon en de naam van de contactpersoon komt overeen met meerdere contactpersonen in het adresboek moet ik selecteren wie ik bedoel.

De exacte melding is:
Er zijn enkele overeenkomsten in uw adresboek gevonden.
Selecteer wie u bedoelt met (naam contactpersoon)

Hoe kun je er voor zorgen dat hij die melding niet geeft en gewoon het mailtje verstuurd zonder meldingen?

Het betreft hier: Outlook 2000 met windows xp

• kousje
klein schopje

• NRGetic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-07-2024

NRGetic

Fanatic

twee kleine schopjes..

I used to be schizophrenic, but we are okay now.

• Hermarcel
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Wat denk je zelf? Als jij de keuze niet wil maken, moet Outlook dit dan zelf doen? Hoe dan? Random? Het lijkt me dat je gewoon de dubbelen uit je adresboek moet halen.

Er is ook nog ergens een optie waarmee je aangeeft dat adressen van personen waarvan jij email beantwoord automatisch in je adresboek gezet moeten worden. Dit kan tot dubbele entries in je adresboek leiden. Misschien is het uitschakelen hiervan een optie om je adresboek schoon te houden.

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 15:50
Hoe kun je er voor zorgen dat hij die melding niet geeft en gewoon het mailtje verstuurd zonder meldingen?
Wat is dan precies de bedoeling, als er 3 mensen Klaas de Vries heten, moet hij dan naar alle 3 een mailtje sturen, of maar naar 1 :?

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Eeeeeuhm. Doe maar niet meer binnen 24 uur. Ik snap dat je antwoord wilt maar je bent niet alleen op de wereld en dit klinkt niet als een leven-of-dood-het-heeft-echt-haast-vraag ;)

edit:
Verrek. Je bent de topicstarter helemaal niet. Oeps 8)7

Verder heb ik niets toe te voegen aan voorgaande heren. Als je geen keuzelijst wilt: pas de namen aan? Of zet de andere adressen als alternatieven onder dezelfde naam, dan wordt de standaard genomen.

[ Voor 7% gewijzigd door F_J_K op 17-12-2004 17:18 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• kousje
Afbeeldingslocatie: http://www.trout.securitymania.net/.polu/.stefan/test.JPG

• kousje
Zo ziet het er dus uit. Ik zie geen logische overeenkomsten tussen ( R. van ) en die andere namen. Mijn vraag is dan ook waar hij haalt hij die namen vandaan?

• kousje
weer een klein schopje

• disheaver
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Wat heb je in het aanvak ingevuld? Volgens de afbeelding "R. van" en dan zie ik wel overeenkomsten

Die laatste twee hebben allebei "van" in naam, en de eerste in mailadres. En "r." staat iig in de 2 laatste mailadressen: "van.der." en "r.van"

Gewoon wat meer in het aan-vak neertypen dus...

• kousje
Dus als je meer in het aanvak invoert zo het het moeten werken?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

kousje schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 09:50:
Dus als je meer in het aanvak invoert zo het het moeten werken?
Heb je dat al geprobeerd dan? Een iets pro-actievere houding is wellicht verstandig; je geeft weinig informatie en bent vooral bezig met wachten op antwoord van ons in plaats van dat je zelf wat acties onderneemt? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1