Toon posts:

VOBjes koppelen ..

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Heren,

ik hoop dat ik een makkelijke vraag heb.

Ik heb een tv programma opgenomen op DVD. Met een Sony DVD video recorder.

Ik kreeg 2 mappen te zien op de DVD (Video_TS en een video_RM)
In de TS folder zie ik de VOBJes, IFO en BUP bestanden.

De reclame wilde ik eruit filteren dus wat deed ik. Vobjes kopieren op de computer, en met een strip programma de reclame eruit halen. Goed gelukt ik heb nu 4 VOBjes overgehouden.
Deze zijn goed af te spelen in oa POWERDVD.

Nu wil ik deze 4 VOBjes koppelen ... hoe doe ik dat (dus branden als DVD zijnde)

Ik was van mening dat ik ze makkelijk kon kopieren naar de VIDEO_TS folder maar dan zeurt Nero over mijn BUP en IFO bestanden.

Waar dienen deze bestanden voor?

Hoe moet ik het nu doen? Welk programma moet ik gebruiken om de film vobjes aan elkaar te koppelen?

Dank je Bart

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-06 16:49

Godjira

To infinity and beyond!

Deze bestanden zijn de bestanden met de informatie over de VOB files. Hierin staat dus welke VOB file afgespeeld moet worden wanneer een VOB file bijna is afgelopen. Dit zorgt dus voor een vloeiende overgang van beelden.

Ik weet het niet zeker, maar waarschijnlijk kunnen programma's als CloneDVD, etc. dit soort files wel aanmaken.

Profile

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:31
IfoEdit?

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04-2025
Volgens mij werkt DVDshrink in re-author mode ook goed hiervoor.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:21

voodooless

Sound is no voodoo!

De zoekfuntie gebruiken. Is zat info over te vinden!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Topicstarter
Laten we het erop houden dat DIT TOPIC een ideale bron is voor die mensen die exact hetzelfde willen als ik.

Heren, DVDSHRINK is perfect. Video toevoegen aan DVD, start en end aangeven. Eventueel nog een keer die film toevoegen om een ander stuk van de film erbij te pakken en ENCODEN maar!

Simpel, klein pakketje maar voldoet prima.

Dank je!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:53

JvS

Ik heb hem zelf ook

Laten we het erop houden dat DIT TOPIC een ideale bron is voor die mensen die exact hetzelfde willen als ik.
moooaah, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Dit is informatie die gewoon vindbaar is.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.